حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۴۵
شناسه : 22161

درجلسه‌ای مشترک با حضور مدیرکل ثبت اسناد و املاک و مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، معاونان و کارشناسان ذیربط بوشهر در راستای تعامل مضاعف برای صدور اسناد مالکیت و بررسی روند صدور اسناد مالکیت روستایی و شهری و همچنین اخذ اسناد اراضی ملی و رفع مشکلات موجود تشکیل، بحث و تبادل نظر گردید.در ابتدای […]

پ
پ

درجلسه‌ای مشترک با حضور مدیرکل ثبت اسناد و املاک و مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، معاونان و کارشناسان ذیربط بوشهر در راستای تعامل مضاعف برای صدور اسناد مالکیت و بررسی روند صدور اسناد مالکیت روستایی و شهری و همچنین اخذ اسناد اراضی ملی و رفع مشکلات موجود تشکیل، بحث و تبادل نظر گردید.
در ابتدای این جلسه محمد رضا بزرگمهر، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهرضمن تبریک انتصاب مقدم به سمت مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر بیان کرد: یکی از فعالیت‌های مشترک این دو دستگاه صدور اسناد مالکیت است و بنابر این انسجام و تعامل در خصوص صدور اسناد مالکیت منجر به رضایت مردم خواهد شد.
وی در ادامه افزود: از مهمترین دستاورد‌های صدور اسناد و املاک روستایی میتوان به ساماندهی و تثبیت نظام مالکیت اراضی واقع در بافت روستا‌ها و همچنین کاهش و رفع اختلافات حقوقی مالکیت‌ها و امکان بهره‌گیری روستاییان از تسهیلات بانکی است که منتهی به توسعه اقتصادی روستا‌ها و فراهم نمودن بستر مناسب قانونی جهت تسریع در خدمات رسانی به روستائیان می باشد.
بزرگمهر، با اشاره به تهیه و جانمایی نقشه بافت مسکونی روستا‌ها توسط اداره کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر گفت: در سال ۱۳۹۹ این اداره کل با برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار واجد شرایط در سطح استان ۶۰۰۰ هکتار از اراضی بافت مسکونی روستا‌ها را برداشت و در لایه کداستر جانمایی نموده است و در سال جاری نیز با برنامه ریزی بعمل آمد و با اعتباری بالغ بر ۴۷۰ میلیارد ریال میزان ۸۶۰۰ هکتار از اراضی بافت مسکونی روستایی را جانمایی و در لایه کاداستر جانمایی کند که با اتمام این قرارداد امیدواریم تمامی املاک مسکونی روستایی در لایه کداستر جانمایی گردد.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر با تشکر از همکاری‌های صورت پذیرفته و رابطه تنگاتنگ این دو اداره کل در طی مراحل صدور اسناد مالکیت، تصریح نمود: تعداد اسناد مالکیت صادر شده با همکاری این دو دستگاه تاکنون بیش از ۱۱۰۰ سند از ابتدای سال تا کنون صادر شده است که امیدورایم این روند ادامه داشته باشد.
بزرگمهر گفت: صدور اسناد مالکیت روستایی منجر به ارتقای توسعه پایدار روستایی و همچنین کمک به رونق اقتصادی روستائیان عزیز منتج می‌شود که علاوه بر ساماندهی نظام کالبدی فضایی و مالکیت اراضی در بافت روستا‌های استان، می‌تواند در تثبیت جمعیت روستایی و جلوگیری از مهاجرت آنان که در واقع نیروی مولد در اقتصاد جامعه نیز محسوب می‌شوند، مفید به فایده واقع گردد.
در ادامه این دیدار علیرضا مقدم مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر ضمن تشکر از زحمات این دو مجموعه، بر تعاملات بیشتر برای تحقق اهداف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در راستای کمک به محرومین و توسعه روستا‌ها تاکید کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.