حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸
شناسه : 22015

جلسه معاونت مهندسی و پدافند غیر عامل سپاه در خصوص چالش‌ها و مشکلات تبدیل اسناد دفترچه‌ای به تک برگ و همچنین اراضی سپاه که دارای رای کمیسیون مستند سازی بند دال می‌باشند، با حضور نمایندگان و مسولین املاک سپاه استان‌ها برگزار شد. در ابتدای جلسه سردار احمدی معاونت مهندسی سپاه  از همکاری سازمان ثبت در […]

پ
پ

جلسه معاونت مهندسی و پدافند غیر عامل سپاه در خصوص چالش‌ها و مشکلات تبدیل اسناد دفترچه‌ای به تک برگ و همچنین اراضی سپاه که دارای رای کمیسیون مستند سازی بند دال می‌باشند، با حضور نمایندگان و مسولین املاک سپاه استان‌ها برگزار شد.

در ابتدای جلسه سردار احمدی معاونت مهندسی سپاه  از همکاری سازمان ثبت در جهت سندار کردن اراضی سپاه و سرعت بخشیدن در سال ۱۴۰۰ و حمایت و همکاری معاونت املاک و کاداستر تقدیر کرد.   در ادامه بهبهانی،معاون امور املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ضمن تشکر از مهندسی سپاه عنوان کرد: سازمان ثبت با تشکیل کمیته اراضی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح اقدام به سرعت بخشیدن به روند سند دار شدن اراضی دستگا‌های نظامی و دفاعی با همکاری دستگاه‌ها متولی و سازمان املاک نیرو‌های مسلح نمود.   در پایان نماینده استان‌ها به بیان مشکلات خود نموده‌اند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.