حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵
شناسه : 21964

شهرام کرمی با اشاره به رویکرد دستگاه قضایی در ایجاد سازش در پرونده ها، اظهارکرد: در این راستا، این رویکرد در دادسرای کرمانشاه هم طی یکی دوسال گذشته بصورت جدی در دستور کار قرار گرفته است. وی ادامه داد: براین اساس، تنها طی آبان ماه حدود ۹۹۸ پرونده در دادسرای کرمانشاه با سازش ختم شده […]

پ
پ

شهرام کرمی با اشاره به رویکرد دستگاه قضایی در ایجاد سازش در پرونده ها، اظهارکرد: در این راستا، این رویکرد در دادسرای کرمانشاه هم طی یکی دوسال گذشته بصورت جدی در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: براین اساس، تنها طی آبان ماه حدود ۹۹۸ پرونده در دادسرای کرمانشاه با سازش ختم شده است که رقم قابل توجهی است.

دادستان کرمانشاه ادامه داد: تعداد کل پرونده‌هایی که در این ماه در دادسرای کرمانشاه مورد رسیدگی و ختم شده است، ۹۳۳۷ پرونده بوده که از این تعداد ۹۹۸ فقره به سازش رسیده است.

وی با بیان اینکه از مجموع ۹۳۳۷ پرونده‌ای که در این ماه ختم شده، ۴۸۹ پرونده مانده از ماه‌های گذشته بوده است، گفت: در ماه آبان جمعا ۸۸۴۸ پرونده به دادسرای کرمانشاه وارد شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.