حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
شناسه : 21979

سید مهدی هاشمی با اشاره به لزوم استفاده از همه ظرفیت‌ها و اهتمام ویژه در مسیر نیل به اهداف مندرج در سند تحول قضایی بر بکارگیری از همه ظرفیت‌ها در جهت پیشگیری از وقوع تخلفات در حوزه ثبت اسناد و املاک تأکید کرد و گفت: رسیدن به این مهم  مستلزم ترویج فرهنگ سند رسمی و […]

پ
پ

سید مهدی هاشمی با اشاره به لزوم استفاده از همه ظرفیت‌ها و اهتمام ویژه در مسیر نیل به اهداف مندرج در سند تحول قضایی بر بکارگیری از همه ظرفیت‌ها در جهت پیشگیری از وقوع تخلفات در حوزه ثبت اسناد و املاک تأکید کرد و گفت: رسیدن به این مهم  مستلزم ترویج فرهنگ سند رسمی و تبیین جایگاه آن در جامعه است.
مدیرکل ثبت استان اسناد و املاک استان فارس در ادامه مقوله تثبیت و مستند سازی مالکیت‌های اراضی ملی را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: از میزان ۸ میلیون و ۱۰۰ هزار هکتار اراضی ملی تثبیت شده در این استان سند ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار هکتار انجام صاذر شده و ضروری است رؤسای ادارات در سراسر استان فارس نسبت به تعیین تکلیف و فراهم سازی زمینه صدور اسناد باقیمانده اقدامات لازم را انجام دهند.
سید مهدی هاشمی افزود: در زمینه اجرا نیز تلاش ما بر این است برنامه ریزی‌ها را به سمت و سویی سوق دهیم که با تسریع در مختومه کردن پرونده‌های اجرایی شاهد پیشی گرفتن روند مختومه شدن پرونده‌های موجود نسبت به پرونده‌های تشکیلی در این بخش باشیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.