حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
شناسه : 21769

باباخانی،رئیس دادگستری شهرستان اسفراین در خراسان شمالی ضمن بازدید از مجتمع شورای حل اختلاف از زحمات کارکنان خدوم و زحمتکش شورای حل اختلاف شهرستان قدردانی کرد.   وی به اهمیت صلح و سازش و اصلاح ذات البین در دین مبین اسلام اشاره داشت و تصریح کرد: ایجاد مصالحه امری خداپسندانه و مورد تاکید در کتاب […]

پ
پ

باباخانی،رئیس دادگستری شهرستان اسفراین در خراسان شمالی ضمن بازدید از مجتمع شورای حل اختلاف از زحمات کارکنان خدوم و زحمتکش شورای حل اختلاف شهرستان قدردانی کرد.   وی به اهمیت صلح و سازش و اصلاح ذات البین در دین مبین اسلام اشاره داشت و تصریح کرد: ایجاد مصالحه امری خداپسندانه و مورد تاکید در کتاب آسمانی و آیات و روایات معصومین علیهم السلام می‌باشد و دین آسمانی اسلام همواره بر اهتمام جدی حول محور این موضوع تأکید دارد.
باباخانی،با اشاره به تاثیر اصلاح ذات البین در کاهش حجم ورودی پرونده‌ها به محاکم، از اعضاء و کارکنان شورا‌های حل اختلاف خواست تا با تلاش مضاعف برای تحقق موجبات این امر خداپسندانه بیش از گذشته تلاش کنند و با روحیه جهادی در این مسیر مقدس قدم بگذارند.
رئیس دادگستری اسفراین در خراسان شمالی گفت:یقینا کار برای مردم و برای جلب خشنودی و رضایت خداوند اجر و ثواب فراوانی دارد و طبعا در این راه اعضاء و کارکنان شورا‌های حل اختلاف که حتی خارج از ساعات اداری نیز جهت امر صلح و سازش مشغول فعالیت هستند از برکات و آثار معنوی این کار در دنیا و عقبی برخوردار خواهند بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.