حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱
شناسه : 21536

حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو، رئیس کل دادگستری اردبیل در ابتدای نشست مشترک با هیات مدیره کانون و مرکز وکلای دادگستری استان با تبریک هفته بسیج، از خدمات و نقش ارزنده بسیج در جامعه به ویژه در دوران شیوع کرونا که صادقانه به یاری مردم شتافتند قدردانی نمود و اظهار کرد: مسلماً رستگاری و کسب موفقیت […]

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو، رئیس کل دادگستری اردبیل در ابتدای نشست مشترک با هیات مدیره کانون و مرکز وکلای دادگستری استان با تبریک هفته بسیج، از خدمات و نقش ارزنده بسیج در جامعه به ویژه در دوران شیوع کرونا که صادقانه به یاری مردم شتافتند قدردانی نمود و اظهار کرد: مسلماً رستگاری و کسب موفقیت در ارایه خدمت به مردم در گرو کار جهاد گونه و بسیجی وار در تمامی ارگان‌ها و نهاد‌ها به ویژه از سوی مسئولان و مدیران است.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت و نقش وکلا در احقاق حق اظهار داشت: مسلماً تبیین موضوع و روشنگری‌های حقوقی به موکّلین از سوی وکلا بسیار ضروری است و ارایه مشاوره‌های حقوقی مناسب در کاهش میزان حجم ورودی پرونده‌ها به محاکم بسیار تعیین کننده است.
رئیس کل دادگستری استان اردبیل در ادامه بر لزوم استفاده از فن آوری‌های نوین در ارایه خدمات قضایی به ویژه استفاده از دادرسی‌های الکترونیکی، برگزاری جلسات هماهنگی برای رفع مشکلات، استفاده از رای وحدت رویه، بهره مندی از ظرفیت وکلا در ایجاد صلح و سازش به ویژه در اختلافات خانوادگی تاکید نمود.
بحث و تبادل نظر اعضاء، طرح مشکلات و ارایه راهکار‌های لازم از دیگر موضوعات این جلسه بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.