حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
شناسه : 21464

سید جمال الدین طباطبایی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاتم یزد ضمن اعلام خبر رفع تصرف ۱۷ هزار متر مربع از اراضی دولتی در این شهرستان، بیان کرد:این رفع تصرف با هدف حفاظت و صیانت از عرصه‌های دولتی، ملی و انفال و در اجرای دستور قضایی انجام شده است.وی با هشدار به کسانی که به […]

پ
پ

سید جمال الدین طباطبایی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاتم یزد ضمن اعلام خبر رفع تصرف ۱۷ هزار متر مربع از اراضی دولتی در این شهرستان، بیان کرد:این رفع تصرف با هدف حفاظت و صیانت از عرصه‌های دولتی، ملی و انفال و در اجرای دستور قضایی انجام شده است.
وی با هشدار به کسانی که به صورت غیرمجاز اقدام به تصرف غیرقانونی و ساخت و ساز بنا در زمین‌های ملی و دولتی می‌کنند گفت: دادستانی با هرگونه دخل و تصرف در اراضی ملی به صورت قاطع برخورد می‌کند و کوچک‌ترین اغماضی نخواهد داشت.
وی با اشاره به حمایت‌های دستگاه قضا برای مقابله با زمین‌خواران و متصرفین غیر قانونی، افزود: رفع تصرف از تصرفات غیرمجاز در اراضی ملی و دولتی، همچنین ساخت و ساز‌های غیر مجاز به طور مستمر در دستور کار و مورد تاکید است.
طباطبایی، تصریح کرد: با همکاری و تعامل دستگاه‌های متولی امر با دادستانی می‌توان گام بسیار ارزنده در راستای صیانت از حقوق عامه برداشت.  

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.