حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
شناسه : 21470

محمد باقر فتحی رییس دادگستری شهرستان بستان‌آباد آذربایجان شرقی در حاشیه بازدید از پروژه آسفالت شهرک ولیعصر به همراه امام جمعه بستان آباد، با تأکید بر تسریع در اجرای پروژه اظهار داشت: متاسفانه تعلل ادارات و دستگاه‌های مربوطه باعث شد فصل کاری را از دست بدهیم، اما همه باید دست به دست هم دهیم تا […]

پ
پ

محمد باقر فتحی رییس دادگستری شهرستان بستان‌آباد آذربایجان شرقی در حاشیه بازدید از پروژه آسفالت شهرک ولیعصر به همراه امام جمعه بستان آباد، با تأکید بر تسریع در اجرای پروژه اظهار داشت: متاسفانه تعلل ادارات و دستگاه‌های مربوطه باعث شد فصل کاری را از دست بدهیم، اما همه باید دست به دست هم دهیم تا قبل از آغاز بارش ها، بخشی از مشکلات موجود حل شود تا مردم در زمستان با مشکل مواجه نشوند.

رییس دادگستری شهرستان بستان آباد بیان داشت: در نهایت بعد از ۲۰ سال انتظار و بلاتکلیفی، با ورود دستگاه قضایی مشکل آسفالت خیابان‌ها و معابر شهرک ولیعصر بستان آباد حل شد.

وی ادامه داد: اختلافاتی بین اداره راه و شهرسازی و تعاونی مسکن جماران بر سر واگذاری شهرک ولیعصر و حل مشکل زیرسازی و آسفالت معابر این شهرک وجود داشت که با ورود دستگاه قضایی و برگزاری جلسه‌ای با حضور ادارات مربوطه در دفتر رییس دادگستری، مشکل سال‌ها اختلاف و درگیری حل عملیات زیرسازی و آسفالت معابر شهرک آغاز شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.