حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 10 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
شناسه : 21040

سعید عمرانی، معاون قضایی دادستان کل کشور با حضور در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو سیما گفت: آنچه ما در سازمان اموال تملیکی می‌بینیم تابع هیچ اصولی نیست و علل آن یک بیماری ۲۵، ۳۰ ساله است. وی با اشاره به اینکه بر این باور هستیم که یک قوه نمی‌تواند از عهده این مشکلات […]

پ
پ

سعید عمرانی، معاون قضایی دادستان کل کشور با حضور در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو سیما گفت: آنچه ما در سازمان اموال تملیکی می‌بینیم تابع هیچ اصولی نیست و علل آن یک بیماری ۲۵، ۳۰ ساله است.

وی با اشاره به اینکه بر این باور هستیم که یک قوه نمی‌تواند از عهده این مشکلات برآید و عزم جدی سران قوا را می‌خواهد، ادامه داد: عمرانی بیان کرد ضعف مدیریت در سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، قطعی است و همچنین ساختار آن باید اصلاح شود.

عمرانی با اشاره اینکه بار یک تریلی را می‌خواهند در یک وانت جا بدهند، گفت: این وضع قابل قبول نیست و وظیفه آن‌ها این بوده که از ما مطالبه گری کنند. یک گزارشگر و یک نماینده از طرف ما و یک نماینده از طرف سازمان بفرستیم و برویم ببینیم کالا به کالا مشکل در چیست.   معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: با بازدیدی که از گمرک دارویی و گمرک شهریار داشتیم جای تاسف بود که ۳۰۰ تن سرم که از سال ۹۵ وارد کشور شده بود و حداکثر ظرف پنج ماه بعد از متروکه شدن باید فروخته می‌شد وجود داشت.   وی در ادامه بیان کرد: بسیاری از انبار‌های سازمان اموال تملیکی اجاره‌ای است و این امکان وجود داشت که مشتری را برای خرید در همان انبار‌ها برد. قطعاً اگر در فرایند رسیدگی به ترک فعل بر بخوریم در دادسرا‌ها رسیدگی می‌شود. اولین کار تغییر وضع موجود است که خواست رئیس جمهور و رئیس قوه قضاییه است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.