حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۸:۴۴
شناسه : 20850

دادخدا سالاری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از رسیدگی ویژه به رفع مشکلات ۴ کارخانه و حفظ اشتغال ۱۸۵ نیروی کار در جنوب استان خبر داد و اظهار کرد: مشکلات واحد‌های اقتصادی در جنوب استان در زمینه‌های محیط زیست و اختلاف بین سازمان‌های اجرایی بوده است که با پیگیری قضایی رفع شده اند.وی […]

پ
پ

دادخدا سالاری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از رسیدگی ویژه به رفع مشکلات ۴ کارخانه و حفظ اشتغال ۱۸۵ نیروی کار در جنوب استان خبر داد و اظهار کرد: مشکلات واحد‌های اقتصادی در جنوب استان در زمینه‌های محیط زیست و اختلاف بین سازمان‌های اجرایی بوده است که با پیگیری قضایی رفع شده اند.
وی ضمن تاکید بر این مطلب که حمایت‌های دستگاه قضایی از تداوم فعالیت واحد‌های تولیدی و رفع موانع تولید با حفظ اصول محیط زیست و در چارچوب قوانین موجود کشور انجام می‌شود، بیان داشت: واحد‌هایی که مشکلات آن‌ها در جلسات ویژه اقتصادمقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی رسیدگی شده، شامل معادن طلا و آهن و واحد تولید کود‌های شیمیایی بوده است که در آینده اشتغال آن‌ها به ۵۰۵ نفر افزایش خواهد یافت.
سالاری، یادآور شد: تمامی این چهار واحد تولیدی در جنوب استان به صورت کامل تعطیل شده بودند که با پیگیری قضایی به چرخه تولید بازگشته اند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.