حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
شناسه : 20550

گاهی اوقات وکیل ، با کم کاری و یا دانش کم ، موجب ضرر رساندن به موکل خود می شود، امری غیر قابل انکار است . موکل در این موارد باید چه اقدامی انجام دهد ؟ آیا امکان شکایت و طرح دعوی علیه وکیل فراهم است ؟ در پاسخ به این سوال باید گفت بله […]

پ
پ

گاهی اوقات وکیل ، با کم کاری و یا دانش کم ، موجب ضرر رساندن به موکل خود می شود، امری غیر قابل انکار است . موکل در این موارد باید چه اقدامی انجام دهد ؟ آیا امکان شکایت و طرح دعوی علیه وکیل فراهم است ؟ در پاسخ به این سوال باید گفت بله ، امکان شکایت از وکیل در مراجع قانونی زیربط مهیا است.

قبل از آنکه به طرح شکایت از وکیل اقدام کنید ، ابتدا بهتر است موضوع دعوا و روند رسیدگی به پرونده و نهایتا رای صادره توسط دادگاه را با یک حقوقدان در میان گذاشته و نظر او را در خصوص عملکرد وکیل جویا شوید.

در لینک زیر به توضیحات کاملی در خصوص نحوه شکایت از وکیل و نحوه تجدید نظر از رای دادگاه انتظامی وکلا پرداخته شده است

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.