حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳
شناسه : 20507

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری، رئیس کل دادگستری استان مازندران از رفع تصرف از ۴۳۸ هکتار از اراضی ملی با ورود دستگاه قضایی خبر داد و بیان کرد: در راستای حفاظت از اراضی ملی و برخورد جدی با سودجویان و تخریب‌کنندگان اراضی ملی و دولتی، ۴۳۸ هکتار از اراضی ملی در ۴۸۴ پرونده و طی اجرای احکام […]

پ
پ

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری، رئیس کل دادگستری استان مازندران از رفع تصرف از ۴۳۸ هکتار از اراضی ملی با ورود دستگاه قضایی خبر داد و بیان کرد: در راستای حفاظت از اراضی ملی و برخورد جدی با سودجویان و تخریب‌کنندگان اراضی ملی و دولتی، ۴۳۸ هکتار از اراضی ملی در ۴۸۴ پرونده و طی اجرای احکام قطعی قضایی از ید غیرقانونی متجاوزان خارج و رفع تصرف شد.

رئیس کل دادگستری استان مازندران همچنین اظهار کرد: در برخورد با هرگونه تغییر غیرمجاز کاربری اراضی زراعی و باغات نیز به تعداد ۱۲۲۷ فقره پرونده قضایی رسیدگی و پس ازق لع و قمع بناهای غیرمجاز در شش ماه گذشته جمعا ۱۱۶ هکتار از این اراضی به وضع سابق اعاده شد.

وی تصریح کرد: حفظ و حراست و مراقبت از اراضی ملی جز با همکاری سازمان‌های ذیربط، شورا‌های اسلامی روستاها، دهیاران، همیاران طبیعت و مردم امکان‌پذیر نخواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری بر لزوم هوشیاری بیش از پیش دستگاه‌های ناظر در انجام وظایف خود در صیانت از بیت المال تأکید کرد و عنوان کرد: دستگاه قضایی استان مازندران ضمن حمایت از اقدامات قانونی دستگاه‌های متولی با هرگونه موارد تخلف در حوزه منابع طبیعی، حقوق عامه و بیت‌المال با متخلفان و مجرمان قاطعانه برخورد می‌کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.