حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶
شناسه : 20472

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، مهمترین خبر‌های مربوط به سازمان زندان‌ها در هفته اخیر با سرکشی‌های گسترده محمدمهدی حاج‌محمدی و مدیران زیرمجموعه این نهاد از زندان‌های استان خوزستان همراه شد. این سفر به نوبه خود اتفاقات خوشایندی ازجمله آزادی ۳۵۸ زندانی و اعطای جهیزیه به فرزندان مددجویان زندان‌ها […]

پ
پ

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، مهمترین خبر‌های مربوط به سازمان زندان‌ها در هفته اخیر با سرکشی‌های گسترده محمدمهدی حاج‌محمدی و مدیران زیرمجموعه این نهاد از زندان‌های استان خوزستان همراه شد. این سفر به نوبه خود اتفاقات خوشایندی ازجمله آزادی ۳۵۸ زندانی و اعطای جهیزیه به فرزندان مددجویان زندان‌ها را در پی داشت.

سفری که از ابتدا پربرکت آغاز شد

سفر رئیس سازمان زندان‌ها که از پنجشنبه هفته اخیر و در سه روز کاری کلید خورد با دو رویداد خاص همزمان شد به نحوی که از یک طرف ۱۴ زوج فرزند زندانیان محبوس در زندان زندگی مشترک خود را با ۱۴ جهیزیه کامل اهدایی از طرف سازمان زندان‌ها آغاز کردند؛ دیگر اینکه در این سفر ۳۵۸ زندانی توانستند از بند زندان رهایی یابند.

حاج‌محمدی در بخش‌هایی از صحبت‌های خود در این مراسم که به میزبانی خانواده شهدا و زیارت قبور آنان برپا شد، اصلاح مجرم و بزهکاران را اولویت نظام اسلامی دانست و بر صیانت از خانواده مددجویان به عنوان وظایف اصلی سازمان زندان‌ها تأکید کرد.

وی در این راستا و در مراسم آغاز زندگی مشترک برخی فرزندان مددجویان گرفتار در حبس گفت: هرگز در جرم و عمل خلاف مجرم، خانواده او را مقصر نمی‌دانیم و اجرای این‌چنین برنامه‌های ارزشمندی نیز مبین این است که هم توجهمان به مجرم است و هم خانواده آنان و بنا داریم از هر دو صیانت کنیم.

او توضیح داد: در نگاه نظام اسلامی، عزیزانِ شما که میهمان ما هستند، به مثابه درمان برای انگیزه‌های مجرمانه در زندان هستند؛   لذا قصد نظام اسلامی نه آزار مجرم و نگهداری صرف او، بلکه متنبه شدن و اصلاح و تربیت اوست. هرگز در جرم مجرم، خانواده او  را مقصر نمی‌دانیم و اجرای اینچنین برنامه‌های ارزشمندی مبین این است که هم توجهمان به مجرم است هم خانواده آنان و بنا داریم از هر دو صیانت کنیم.

زندان رامهرمز در آستانه خروج از بافت شهری

محمدمهدی حاج‌محمدی همزمان با سفر به استان خوزستان و پیگیری پروژه‌ها و موضوعات مربوط به زندان‌های این استان، از پروژه ساخت زندان جدید شهر رامهرمز بازدید کرد.

در این بازدید رئیس سازمان زندان‌ها با تاکید بر ضرورت ساخت زندان‌های جدید جهت جایگزینی با ابنیه زندان‌های قدیمی و خروج آنان از محدوده شهری گفت: لازم است در طرح انتقال زندان‌ها به خارج از شهرها، زندان‌های جدید ما با جدیت دردست ساخت و اتمام قرار گیرند تا هرچه سریع‌تر از فضای شهری و مسکونی شهری به بیرون منتقل شوند.

وی در این راستا با ضرورت چنین اقدامی به مدیرکل زندان‌های خوزستان نیز تأکید داشت؛ باید با تدابیر لازم در آینده‌ای نزدیک، موجبات بهره‌برداری از زندان جدید رامهرمز و فرآیند تعطیلی  زندان قدیم و انتقال آن به خارج از شهر به انجام برسد.

مسئولیت و تعهد نظام اسلامی نسبت به وضعیت خانواده زندانیان

رئیس سازمان زندان‌ها در گفتگو با برنامه خبر سیمای استانی خوزستان رویکرد حمایتی این نهاد از خانواده زندانیان را مورد اهتمام قرار داد. حاج‌محمدی در این گفتگو اعلام کرد؛ ما نگاه اصلاحی و تربیتی به زندانیان داریم و از آنان نیز حمایت می‌کنیم، اما بازهم حساب زندانیان از حساب خانواده‌های‌شان جداست چرا که معتقدیم حتما خانواده زندانیان بی‌تقصیرند بنابراین نظام اسلامی خود را نسبت به این خانواده مسئول و متعهد می‌داند.

حاج‌محمدی همچنین به زندانیان امنیتی اشاره کرد: این نوع جرائم به هیچ وجه مانع از کمک‌ها و مساعدت‌های نظام اسلامی به فرزندان این نوع زندانیان نمی‌شود.

وی تأکید داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون توانسته‌ایم ۱٠ هزار بسته معیشتی را تقدیم خانواده‌های زندانیان کنیم که ارزش این کمک‌ها بالغ ۵ و نیم ملیلیارد تومان بوده است. امروز همگی باید  در قبال آسیب‌های اجتماعی، به مسئولیت خودمان واقف باشیم و بدان عمل کنیم.

تعریف نقش فرهنگی و مددکاری برای همه کارکنان زندان‌ها

رئیس سازمان زندان‌ها در دیدار با کارکنان زندان رامهرمز بر نقش فرهنگی و مددکاری تمامی کارکنان زندان‌ها تاکید کرد.

حاج محمدی در این جمع، گفت: در عرصه خدمت در زندان و زندانبانی، حیف است که وقت کارکنان به نگهداری و نگهبانی صرف محدود باشد، بدین معنا که همه همکاران ما می‌توانند یک مددکار باشند، یک عامل فرهنگی باشند.

وی تصریح کرد: طرف حساب ما انسان‌ها هستند و هرچه بتوان بر آنان اثر گزاری و تغییر ایجاد کرد، ارزش خدمت ما بیشتر می‌شود.

حاج‌محمدی همچنین گفت: ماموریت زندان و زندانبانی یک توفیق و ماموریت مهم در تربیت و نجات و اصلاح و تربیت برخی انسان‌های به خطا رفته است گفت: باید از نقش اجتماعی و ماموریت انسانی خود در این عرصه صیانت کنید و برای تحقق اهداف ارزشمند آن، تلاش کنید.

صیانت و احراز جایگاه زندانبانی

حاج محمدی در سرکشی از زندان مسجدسلیمان و دیدار با مددجویان و پرسنل این زندان نیز به جایگاه شغل زندانبانی اشاره کرد. وی در دیدار با کارکنان این مرکز گفت: محدود کردن شغل ارزشمند زندانبانی به صرف نگهبانی و نگهداری از زندانیان، تضییع تلاش‌ها و ارزش‌های کارکنان و کار زندانبان هاست.

وی افزود: اگر ما زندانی را  یک بیمار مبتلا به آسیب‌های اجتماعی بدانیم،   زندانبان مانند پزشک و پرستاری است که مراقبت می‌کند تا این بیمار پس از رعایت دستورالعمل‌ها و تمهیدات درمانی، بهبود یافته و سلامتی خود را باز یابد؛ بنابراین همه کارکنان زندان باید از ارزش‌ها و محصول کار زندانبانی صیانت کنند تا هدف عالیه آن که احیای انسان هاست محقق شود.

حاج محمدی اعتقاد داشت: زندانبان باید با عملکرد مناسب و رویکرد علمی در همه بخش‌ها به ویژه در ارائه خدمات اصلاحی و تربیتی به زندانیان بتواند اهمیت و مهم بودن کار خود را برای آحاد جامعه به ویژه صاحبنظران و جامعه علمی کشور به باور رساند تا همگان قدر و اهمیت کار زندانبانی را درک و آن را از حمایت‌های فکری، نظری و عملی خود برخوردار سازند.

درب زندان‌ها به روی مددکاران علاقه‌مند باز است

حاج‌محمدی در دیداری که با پرسنل و مددجویان زندان شوشتر داشت اعلام کرد؛ زندان می‌تواند به واسطه تمهیدات قانونی و ظرفیت‎های نوپدید، از افراد واجد شرایط به عنوان مددکار افتخاری استفاده کند و کمبود نیرو در این حوزه را از طریق جذب همکاری افتخاری افراد علاقمند و واجد شرایط رفع کند.

رئیس سازمان زندان‌ها در بازدید از اندرزگاه‌ها و در جمع زندانیان این مرکز بر ضرورت ورود بیشتر خدمات مددکاری به منظور پیشگیری از بحران‌های فردی، روحی و خانوادگی درقبال مددجویان تاکید کرد و گفت: همه کارکنان می‌توانند در بعد مددکاری مشارکت و همکاری داشته باشند و تلاش کنند موانع پذیرش آموزه‌ها و تاثیرات اصلاحی و تربیتی بر زندانی را به حداقل برسانند.

حاج‌محمدی همچنین بر جذب و بکارگیری نیرو‌های جدیدالاستخدام در حوزه یگان حفاظت و تقویت این مجموعه در آینده نزدیک خبر داد و ثبات خدمتی و آسایش فکری در این حوزه را نه وابسته به نوع استخدام و همکاری، بلکه به آرامش قلبی و روحی پرسنل مرتبط دانست.

اشتغال‌زایی در زندان‌ها باجدیت استمرار و توسعه می‌یابد

محمدمهدی حاج‌محمدی در سفر به خوزستان و با حضور در اندرزگاه نسوان سپیدار اهواز، از بخش‌های مختلف کارگاه تولیدی و اشتغال این مرکز بازدید کرد.

رئیس سازمان زندان‌ها در این بازدید به گفتگو با جمعی از زندانیان زن نشست و ضمن اطلاع از شرایط کنونی و همچنین مشکلات پرونده‌ای و قضایی آنان، بر پیگیری و رسیدگی به درخواست‌های آنان دستور داد.

وی اقدامات انجام شده در راستای اشتغال زندانیان زن را قابل تأمل دانست و تأکید کرد: این قبیل اقدامات در راستای کاهش آسیب‌های حبس بر زندانی و خانواده‌های آنان بسیار حائز اهمیت است که باید همچنان استمرار و توسعه یافته تا به نقطه قابل قبولی نیز برسیم.

لزوم تولید محتوای فرهنگی خوب برای ایجاد انگیزه در تغییر رفتار زندانیان

در سفر رئیس سازمان زندان‌ها به استان خوزستان کارگاه برش و چاپ البسه بنیاد تعاون و مجموعه رفاهی سربازان وظیفه ندامتگاه سپیدار اهواز افتتاح و به بهره برداری قرار گرفت.

حاج محمدی در این مراسم گفت: پرسنل وظیفه نقش بسزایی در تامین امنیت موسسات کیفری به عهده دارند،   لذا  لازم است خدمات در خور شأن به این عزیزان ارائه شود.

رئیس سازمان زندان‌ها اظهار داشت: از مفاهیم هنر باید در اصلاح و تربیت مجرمان استفاده موثر شود و برای این موضوع نیاز است که کارشناسان فرهنگی و هنری زندان محتوا‌هایی تولید کنند که انگیزه‌های پذیرش آموزه‌های اصلاحی و تربیتی و تغییر رفتار را در زندانی تقویت کند و با تکرار این آثار جذاب،   فرد خود را بیش از پیش با جریان اصلاح رفتار همراه سازد.

وی تاکید کرد: با اجرای قانون تسری پس از ۹ سال، تلاش کردیم تا دغدغه‌ها و مشکلات همکاران خصوصاً آن دسته از عزیزان که در خط مقدم کار زندانبانی قرار دارند؛ بیش از سایرین مرتفع شود لذا  همکاران اطمینان داشته باشند که ارزش و کارشان برای ما مسلم و تمهیدات مدیریتی برای اصلاح ساختار‌ها و بهبود بهره وری متناسب با رسالت سازمانی تدبیر می‌شود.

در ادامه این بازدید ساختمان جدیدالاحداث در مجاورت زندان سپیدار اهواز، کارگاه برش پوشاک و چاپ بر البسه تجاری تولیدی نیز افتتاح شد.

تاکید بر تکمیل و بهره برداری از مجتمع الحدید اهواز

رئیس سازمان زندان‌های کشور در ادامه برنامه‌های خود در سفر به استان خوزستان، از پروژه ساخت مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی استان خوزستان «الحدید» نیز به بازدید پرداخت.

حاج محمدی با اشابه به احداث مجموعه‌ای که رسالتش نجات انسان‌های گرفتار خصوصاً آلوده به افیون و مواد مخدر است افزود: نجات انسان‌های آسیب دیده و اصلاح شخصیت و درمان جسم و روح آنان در حقیقت تداوم کاربرد ارزشمند این مکان در دفاع از ارزش‌های انسانی در دهه اول انقلاب است.

وی اظهار داشت: نگاه ارزشمند مدیران و کارکنان این مجموعه می‌تواند در دوران بهره برداری از آن، روح و اندیشه رزمندگان و شهدا را در هدایت انسان‌ها و رهاییدنشان از گرفتاری‌ها تداوم بخشد.

گفتنی است مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی خوزستان به عنوان مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی و برای محکومان جرائم مواد مخدر استان خوزستان در عرصه ۸ هکتار برای مجموعه ندامتگاه بسته و  بیش از ۴٠٠ هکتار برای آموزش‌های فنی و آموزی و اشتغال زندانیان در حال احداث می‌باشد.

اقدامات فرهنگی و تربیتی از اولویت‌های جدی زندان‌ها

حاج محمدی درآخرین برنامه از سفر سه روزه خود به استان خوزستان با حضور در کانون اصلاح و تربیت اهواز از بخش‌های مختلف این مرکز بازدید و با تعدادی ازمددجویان و کارکنان دیدار و گفتگو کرد.

وی در این بازدید از برنامه‌های ترسیم شده به منظور بازسازی سراسری و ارتقاء کیفیت و کارایی این موسسه کیفری برای نگهداری و اصلاح و تربیت مددجویان ابراز خرسندی کرد و گفت: وجود اماکن مناسب و استاندارد پیش زمینه اجرای برنامه‌های اصلاحی و تربیتی در زندان‌ها و مراکز تامینی و تربیتی است.

رئیس سازمان زندان‌ها گفت: در اولویت‌های  ترسیمی سال دوم مدیریت سازمان که در راستای سیاست‌های تحول و تعالی نظام قضایی کشور تبیین و ابلاغ شده است، جایگاه اقدامات فرهنگی و هنری و رویکرد‌های علمی و کارشناسی در راستای جذب حداکثری مددجویان به برنامه‌های تغییر رفتار و تقویت و عمق  بخشیدن کیفی به فرایند‌های اصلاحی و تربیتی، بسیار پر رنگ دیده شده  است.

سیاست اصلاحی و تربیتی در زندان‌ها جزء اولویت‌های اصلی ماست

مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان زندان‌ها با حضور در زندان‌های دزفول و ماهشهر ضمن بازدید از بخش‌های اندرزگاهی، در جریان وضعیت جاری مددجویان و مشکلات پرسنل این مراکز قرار گرفت.

خشایار جمشیدی در این بازدید ۱۲ ساعته در جمع کارکنان زندان دزفول، با بیان اینکه رسالت اصلی سازمان، نگهداری زندانیان و البته رویه اصلاح و تربیت آنان است، گفت: در راستای سیاست‌های ترسیمی رئیس سازمان زندان‌ها مبنی حرکت پرشتاب و اثربخش زندان‌ها به سمت سیاست‌های تحول نظام قضایی، همه کارکنان باید در زمینه اصلاح و تربیت نقش، رسالت و تکلیف خود را بدانند و با به‌کارگیری همه ظرفیت‌ها، برای تحقق آن تلاش کنند.

جمشیدی در بازدیدی دیگر از زندان ماهشهر که ۵ ساعتی به طول انجامید نیز در میان پرسنل و مددجویان این مرکز حضور یافت.

 وی در جمع کارکنان این زندان و با حضور در اندرزگاه‌های مختلف، درخصوص اصلاح ساختار‌های خدمتی و توجه ویژه به مقوله رفاهیات کارکنان تأکید داشت: با صیانت از عنوان و عملکرد سازمانی، نه‌تن‌ها باید در زمینه نگهداری هدفمند زندانیان بلکه اقدام موثر بر تغییر دیدگاه و رفتار مجرمانه آنان اهتمام لازم را داشت.

همراهی همه مدیران در یک سفر کاری

همزمان با سفر رئیس سازمان زندان‌ها به استان خوزستان، جمع زیادی از مدیران زیرمجموعه این دستگاه نیز به سایر زندان‌ها سرکشی کرده و پیگیر امور مددجویان و پرسنل شدند.

در این راستا جمشیدی مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان زندان‌ها با حضور در ندامتگاه سپیدار اهواز، از بخش‌های مختلف اداری، اندرزگاهی، پشتیبانی و … بازدید در جریان اقدامات جامع تحولی در زندان قرار گرفت.

وی در این بازدید ۱۰ ساعته با حضور در اندرزگاه‌های مختلف از نزدیک با زندانیان دیدار و گفتگو کرد و روند ارایه خدمات اصلاحی، تربیتی و حقوق شهروندی را بررسی کرد.

همچنین جمالیان مدیرکل ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگوئی به شکایات سازمان با حضور در زندان مرکزی اهواز (شیبان) از بخش‌های مختلف اداری، اندرزگاهی، پشتیبانی و … بازدید کرد.

وی در این بازدید که بیش از ۱۰ ساعت بطول انجامید با حضور در اندرزگاه‌های مختلف از نزدیک با زندانیان خوابگاه‌ها نیز به گفتگو نشست. جمالیان در این بازدید برای شتاب در روند اجرای برنامه‌ها و اولویت‌های سازمان در زندان مرکزی اهواز، توصیه‌ها و تاکیدات لازم را به همکاران ارائه نمود.

بررسی پرونده‌هایی قضایی آذربایجان غربی با حضور مدیران

مدیرکل قضایی و اجرای احکام سازمان زندان‌ها در هفته اخیر و  باحضور در استان آذربایجان شرقی به بررسی وضعیت پرونده‌های قضایی مددجویان پرداخت.

حمدالهی چنین سفر‌هایی را بازدید دوره‌ای از زندان‌های کشور عنوان کرد و افزود: این هفته توفیقی حاصل شد که با جمع کارشناسان قضایی سازمان در استان آذربایجان شرقی حاضر شویم و به صورت میدانی وضعیت پرونده‌های قضایی مددجویان را مورد بررسی قرار دهیم.

وی از جمله اهداف این بازدید‌ها را بررسی شرایط اسکان مددجویان، تعاملات مقامات قضایی با زندان‌های استان و رفتار همکاران با مددجویان وپیشبرد برنامه‌های زندانبانی در داخل زندان عنوان کرد.

وی وضعیت فضا‌های اشتغال و کارگاه‌های مستقر در زندان را مطلوب عنوان کرد وافزود: فعالیت جدی مددجویان و همکاران در این عرصه بسیار مشهود است.

سرکشی به کرمانشاه و تقدیر از پرسنل اهل سنت

مدیران سازمان زندان‌ها طی روز‌های جاری در جمع مددجویان و پرسنل زندان‌های استان کرمانشاه حضور یافته و به مطالبات و مشکلات آنان رسیدگی کردند.

در یکی از این دیدار‌ها که در ادامه سرکشی‌های هفتگی مدیران این سازمان درحال انجام است،   محمود ضیایی‌فرد معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی این نهاد، به مناسبت هفته وحدت از جمعی از پرسنل اهل سنت زندان‌های استان تقدیر کرد.

همچنین حضور در جمع خانواده دو نفر از پرسنل درگذشته عرصه زندانبانی استان کرمانشاه و شرکت در مراسم تشیع و ابراز همدردی با خانواده داغدار همکاران، در این سفر سه روزه دنبال شد.

ضیافیی‌فرد معاون توسعه و منابع انسانی سازمان‌زندان‌ها، اسدی مدیرکل حوزه حفاظت و اطلاعات و جمشیدی مدیرکل توسعه و امور کارکنان این نهاد در سرکشی از زندان‌های این استان و پیگیری تقاضا‌ها و مطالبات مددجویان بند‌های مختلف و همچنین پرسنل عرصه زندانبانی حضور داشتند.

در ادامه این سرکشی‌ها همچنین مدیر دفتر بهداشت و درمان از مراکز زیرمجموعه خود در استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید به عمل آورد.

اخبار تازه در انتخاب مدیران جدید زندان‌ها

اکبرپور، مدیرکل دفترآموزش وپژوهش سازمان در دومین جلسه کارگاهی آموزش سامانه یادگیری الکترونیکی (lms) اعلام کرد؛ ریاست محترم سازمان مسیر حرکت ما را از وضعیت فعلی به سمت تبدیل زندان‌ها به آموزشگاه نیکی‌ها مشخص کرده؛ براین اساس نیز تغییر فرایند کانون ارزشیابی شایستگی‌های عمومی واختصاصی مدیران پایه و میانی را از آذرماه ۱۴۰۰ درپیش خواهیم داشت.

وی گفت: این رویکرد در راستای افزایش میزان کارایی واثربخشی کارکنان دردست اجراست و از زمستان آینده طرح کانون ارزیابی شایستگی عمومی واختصاصی مدیران فعلی که بیش از ۴ سال در پست مدیریتی مشغول به خدمت هستند، تحت عنوان «کانون توسعه نیروی انسانی» عملیاتی خواهد شد.

مدیرکل دفترآموزش وپژوهش سازمان ادامه داد: در این کانون بطور هفتگی، هر هفته ۶ نفر از مدیران پایه و میانی که هم‌اکنون مشغول به خدمت هستند، با دعوت دفتر آموزش وپژوهش برای ارزشیابی شایستگی‌های عمومی و اختصاصی حاضر خواهند شد.

گلایه از نبود حمایت و کمی اعتبارات درحضور معاون ریاست‌جمهوری

انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری طی هفته اخیر با حضور در ندامتگاه زنان استان تهران، از نزدیک به بررسی وضعیت رسیدگی به زندانیان این مرکز پرداخت و ضمن حضور در بخش‌های مختلف، با برخی از این مددجویان نیز به گفتگو نشست.

در بخشی از این دیدار که با حضور مدیران سازمان زندان‌ها همراه بود، مهدی فراهانی معاون قضایی این سازمان اظهار داشت: مدیران رده بالای کشور ما مدام به سمت ساخت اماکنی مثل سینما یا مجموعه ورزشی ابراز تمایل می‌کنند، اما برای آنان سخت است که بگویند در مدت کاری‌شان مثلا یک زندان ساخته‌اند.

وی تأکید داشت: به دلیل قدمت بالا، شاهد فرسودگی زندان‌ها هستیم، ضمن اینکه اعتبارات مناسب با جمعیت کیفری و نوسازی امکانات رفاهی به سازمان زندان‌ها تعلق نمی‌گیرد.

فراهانی ادامه داد: زندان یک مجموعه انسانی است؛ هر مجموعه‌ای مانند یک مدرسه، بیمارستان یا حتی دانشگاه ظرفیت خود را اعلام و پس از تکمیل پذیرش اجازه ورود نمی‌دهد، اما سازمان زندان‌ها نمی‌تواند ورود و خروج را متوقف کند چراکه وظیفه نگهداری زندانیان آن‌هم بر اساس احکام قضایی را دارد.

فراهانی با تأکید بر حفظ امنیت شهروندان بواسطه نگهداری مجرمان در زندان گفت: اگر به فکر ساخت زندان‌های جدید و ترمیم فرسودگی‌ها نباشیم، در آینده نزدیک برای نگهداری زندانیان و تأمین نیاز‌های آنان دچار مشکلات بیشتر خواهیم بود.

در جریان این دیدار، مددجویان نیز به گفتگو با وی پرداخته و درخواست‌های خود را که اغلب قضایی بود مطرح کردند. ضمن اینکه چند نفر از کارکنان این ندامتگاه مسائل و مشکلات حوزه کاری خود را با معاون رئیس‌جمهوری درمیان گذاشتند و خواستار حل این مشکلات شدند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.