حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸
شناسه : 20467

سید محمد موسویان از مختومه شدن ۳۵ هزار و ۶۳۲ فقره پرونده در ۳۵ حوزه قضایی استان در شش ماهه نخست امسال خبرداد.وی با اشاره به اینکه  در همین  بازه زمانی ۳۴ هزار و ۳۴۸ پرونده نیز به اجرای احکام شورا‌های حل اختلاف استان وارد شده است اظهار داشت: کاهش موجودی شعبات یکی از اولویت‌های […]

پ
پ

سید محمد موسویان از مختومه شدن ۳۵ هزار و ۶۳۲ فقره پرونده در ۳۵ حوزه قضایی استان در شش ماهه نخست امسال خبرداد.
وی با اشاره به اینکه  در همین  بازه زمانی ۳۴ هزار و ۳۴۸ پرونده نیز به اجرای احکام شورا‌های حل اختلاف استان وارد شده است اظهار داشت: کاهش موجودی شعبات یکی از اولویت‌های مهم شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان است.
رئیس شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان با تاکید بر اینکه موضوع  کاهش وقت رسیدگی ها را نیز مورد توجه قرار داده ایم گفت: دراین رابطه برنامه ریزی‌های دقیق و مستمری صورت گرفته است زیرا ارتقای کیفی احکام و رضایت ارباب رجوع نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.