حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۹:۲۷
شناسه : 19899

علی شعبانی، رئیس کل دادگستری استان قزوین در ششمین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان قزوین ضمن گرامیداشت هفته وحدت گفت: در ستاد اقتصاد مقاومتی استان قزوین با حمایت همه‌جانبه از فرآیند تولید و اشتغال برای جلوگیری از تعطیلی فعالیت واحد‌های تولیدی و ایجاد امنیت سرمایه‌گذاری و امنیت پایدار در جامعه تلاش می‌کنیم. رئیس کل دادگستری […]

پ
پ

علی شعبانی، رئیس کل دادگستری استان قزوین در ششمین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان قزوین ضمن گرامیداشت هفته وحدت گفت: در ستاد اقتصاد مقاومتی استان قزوین با حمایت همه‌جانبه از فرآیند تولید و اشتغال برای جلوگیری از تعطیلی فعالیت واحد‌های تولیدی و ایجاد امنیت سرمایه‌گذاری و امنیت پایدار در جامعه تلاش می‌کنیم.

رئیس کل دادگستری استان قزوین دستگاه قضا را حامی و پشتیبان قانونی تولید و تولیدکنندگان دانست و خاطرنشان کرد: دستگاه قضا با تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی برای رفع موانع و تسهیل در روند تولید ورود کرده و در صدد هستیم با جلب حمایت نهاد‌های مالی و اعتباری نظیر بانک‌ها و سازمان امور مالیاتی در چارچوب قوانین و مقررات و با حفظ حقوق اشخاص و در راستای شعار سال و رهنمود‌های مقام معظم رهبری اقدام کنیم.

وی گفت: سهولت در پرداخت مطالبات و صدور مجوز برای تعدادی از واحد‌های تولیدی استان قزوین از مصوبات نشست امروز بود که امید است با انجام این مصوبات علاوه بر اشتغال‌زایی بخش قابل توجهی از مشکلات واحد‌های صنعتی و تولیدی این استان نیز حل شود.

در این جلسه مشکلات برخی از واحد‌های تولیدی استان قزوین مطرح شد و ضمن رسیدگی و بررسی‌های همه‌جانبه راهکار‌های قانونی مقتضی ارائه و تصویب شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.