حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
شناسه : 19661

غلامعلی دهشیری، رئیس کل دادگستری یزد در دیدار با فرمانده انتظامی استان یزد به‌مناسبت هفته ناجا، اظهار کرد: نیروی انتظامی یک نیروی فعال و خدمت‌رسان به آحاد جامعه است و در هر عرصه‌ای که وارد می‌شود، می‌تواند نقش حائز اهمیت و اثرگذاری را ایفا کند.رئیس کل دادگستری یزد با اشاره به سختی‌های دوران مقابله با […]

پ
پ

غلامعلی دهشیری، رئیس کل دادگستری یزد در دیدار با فرمانده انتظامی استان یزد به‌مناسبت هفته ناجا، اظهار کرد: نیروی انتظامی یک نیروی فعال و خدمت‌رسان به آحاد جامعه است و در هر عرصه‌ای که وارد می‌شود، می‌تواند نقش حائز اهمیت و اثرگذاری را ایفا کند.
رئیس کل دادگستری یزد با اشاره به سختی‌های دوران مقابله با ویروس کرونا و جهاد مدافعان سلامت در کشور، افزود: باید اذعان کرد در کنار تلاش مدافعان سلامت یک بُعد کار در اجرای محدودیت و رعایت پرتکل‌های تعریف شده با نیروی انتظامی بود که باید ایثار گرانه در میدان می‌ایستاد.
دهشیری، بر حضور پر قدرت نیروی انتظامی در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی تأکید کرد و گفت: نیروی انتظامی در کنار سربازان گمنام امام زمان (عج) و سپاه و ارتش ضمن دفاع از کیان کشور و امنیت جامعه باید در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی نیز فعال و پویا باشد.
وی تلاش پلیس‌های تخصصی در زمینه‌های مختلف را قابل تقدیر دانست و بیان کرد: افزایش کشفیات مواد مخدر، شناسایی و دستگیری مجرمان جرایم خشن، رصد و شناسایی بسیاری از مجرمان فضای مجازی از تلاش مستمر و اثرگذار مجموعه نیروی انتظامی حکایت دارد.
رئیس کل دادگستری استان یزد، موضوع مهاجرپذیری و حضور اتباع در استان یزد را دو چالش پیش‌روی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی ذکر و بیان کرد: صنعتی شدن استان یزد، شرایط جدیدی را به‌وجود آورده که باید برای آن بر اساس شرایط و چالش‌های موجود، برنامه داشت.
وی به وجود برخی از هنجارشکنی‌ها در برخی از اماکن اشاره کرد و افزود: باید در مقابل این پدیده‌ها تدابیر فرهنگی، اجتماعی، وضعی و پلیسی مناسبی را اتخاذ کرد.
دهشیری در پایان تأکید کرد: برخورد قهری به تنهایی برای مواجه با بسیاری از ناهنجاری‌ها پاسخگو نیست و باید ضمن استفاده از ظرفیت امر به معروف و نهی از منکر در مقابله با معدود افراد هنجار شکن، برخورد‌های قهری را معطوف به صاحبان اماکن کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.