حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
شناسه : 19673

غلامعلی دهشیری، رئیس کل دادگستری یزد در بازدید از پلیس امنیت عمومی که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، با تبریک این هفته بیان کرد: پلیس امنیت عمومی در حوزه پیش بینی، تحلیل و پیشگیری رسالت خطیر و ویژه‌ای را بر عهده دارد.وی افزود: امنیت پایدار در استان یزد و به‌طبع آن کشور ماحصل […]

پ
پ

غلامعلی دهشیری، رئیس کل دادگستری یزد در بازدید از پلیس امنیت عمومی که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، با تبریک این هفته بیان کرد: پلیس امنیت عمومی در حوزه پیش بینی، تحلیل و پیشگیری رسالت خطیر و ویژه‌ای را بر عهده دارد.
وی افزود: امنیت پایدار در استان یزد و به‌طبع آن کشور ماحصل تلاش‌های شبانه روزی نیروی‌های جان برکف نیروی انتظامی در حوزه‌های مختلف به ویژه پلیس امنیت به عنوان دیده بانان این نیرو است.
وی اضافه کرد: همچنین باید گزارشات و ابعاد اثرگذاری این موضوع برای مدیران ارشد استان یزد تبیین و برای آن برنامه‌ریزی مدون صورت گیرد.
رئیس کل دادگستری استان یزد افزود: باید با استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و تبلیغی به دنبال تقویت ارزش‌های دینی و اخلاقی در جامعه بود.
دهشیری بر لزوم تقویت نهاد خانواده در جامعه تاکید کرد و گفت: قطعا وضعیت اقتصادی در افزایش برخی از این جرایم و هنجارشکنی‌ها موثر است که باید به این بعد هم توجه داشت.
شایان ذکر است در این دیدار حدادزاده دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد و بابایی معاون دادستان نیز حضور داشتند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.