حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴
شناسه : 19572

پرویز توسلی‌زاده، رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در بازدید از کلانتری حافظیه گفت: وقتی مشاهده می‌شود بازداشتگاه خالی از فرد بازداشتی است، نشان از شرایط خوب است و جای خوشحالی دارد. وی ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف کلانتری و رسیدگی به مشکلات مراجعه‌کنندگان تأکید کرد: تا جایی که ممکن است در جرایم خرد و غیر […]

پ
پ

پرویز توسلی‌زاده، رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در بازدید از کلانتری حافظیه گفت: وقتی مشاهده می‌شود بازداشتگاه خالی از فرد بازداشتی است، نشان از شرایط خوب است و جای خوشحالی دارد.

وی ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف کلانتری و رسیدگی به مشکلات مراجعه‌کنندگان تأکید کرد: تا جایی که ممکن است در جرایم خرد و غیر خشن از ظرفیت سازش استفاده کنید.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به اینکه خوشبختانه در این بازدید و در بررسی پرونده‌ها موضوع نگران کننده‌ای وجود نداشت، یادآور شد: توجه به موضوع پیشگیری می‌تواند از بروز بسیاری از اختلافات جلوگیری کند. بسیاری از این اختلافات با قدری سعه صدر و خویشتن‌داری می‌تواند شکل نگیرد.

توسلی‌زاده با اشاره به اینکه دغدغه اصلی دادگستری و نیروی انتظامی حفظ آرامش و امنیت مردم است، گفت: برای ایجاد آرامش و امنیت مردم با جرایم مهمه برخورد جدی خواهد شد. همچنان که در جرایم خرد و غیر خشن اعتقاد به سازش داریم، در جرایم خشن به برخورد جدی و بازدارنده معتقدیم.
رئیس کل دادگستری کرمانشاه در پایان از مجموعه پرسنل کلانتری حافظیه به خاطر عملکرد موفق آن‌ها و برخورد مناسب با مراجعین تقدیر کرد.

بازدید از کلانتری‌های سطح شهر به منظور رعایت حقوق شهروندی و رسیدگی به مشکلات مردم و نیز جلوگیری از تشکیل برخی از پرونده‌ها چندی است در دستور کار رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه قرار گرفته و این هفته در آغاز هفته ناجا این بازدید به عمل آمد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.