حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳
شناسه : 19551

به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی، احمدرضا بهرامی رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری همراه دادستان عمومی و انقلاب مرکز این استان و جمعی از مقامات قضایی از کلانتری‌های ۱۱ و ۱۳ شهرکرد بازدید و از تلاش‌های نیرو‌های این دو کلانتری تجلیل کرد. رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در دیدار با فرماندهان این دو […]

پ
پ

به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی، احمدرضا بهرامی رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری همراه دادستان عمومی و انقلاب مرکز این استان و جمعی از مقامات قضایی از کلانتری‌های ۱۱ و ۱۳ شهرکرد بازدید و از تلاش‌های نیرو‌های این دو کلانتری تجلیل کرد.

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در دیدار با فرماندهان این دو کلانتری نیروی انتظامی را خط مقدم مواجه با جرایم عنوان کرد و گفت: از آنجا که رصد و کشف جرایم در ابتدای امر توسط پرسنل نیروی انتظامی انجام می‌شود؛ لذا این موضوع ممکن است بر روحیات اثرات نامطلوبی داشته باشد.

وی تصریح کرد: قطعاً اجر و پاداش زحمات و خدمات پرسنل فداکار نیروی انتظامی نزد خداوند متعال محفوظ است و ما نیز قدردان تلاش‌های این عزیزان هستیم.  

بهرامی در ادامه به ارتباط موثر و سازنده پلیس با مردم اشاره و لازمه رضایتمندی مردم از نیروی انتظامی را برخورد سریع با مجرمان و از بین بردن بستر‌های شکل گیری جرم در اجتماع عنوان کرد و گفت: برخورد با مجرمان و متخلفان باید باید بر اساس قانون و در کوتاه‌ترین زمان صورت گیرد و این اطمینان را به مردم بدهد که پلیس همواره بر تأمین امنیت و برقراری نظم اشراف کامل دارد.

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری یکی از خدمات بزرگ کلانتری‌ها را تلاش در جهت ایجاد مصالحه بین مردم و کمک به دادگستری برای گسترش فرهنگ صلح و سازش عنوان کرد و گفت: اگر مأموران و کارکنان کلانتری‌ها اختلافات را تا سرحد ممکن و تا جایی که حق کسی در خطر نباشد به صلح و آشتی خاتمه دهند، این امر در تقلیل آمار پروند‌های قضایی محاکم و ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان بسیار موثر خواهد بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.