حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
شناسه : 19560

علیرضا باوی، رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان از سازش بیش از ۱۸ هزار پرونده با تلاش شورای حل اختلاف خوزستان خبر داد و گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری شورا‌های حل اختلاف حوزه قضایی دهدز موفق به حل و فصل ۷۵ درصد از پرونده‌های قابل صلح شده‌اند و حوزه‌های قضایی هفتگل، کارون، رامهرمز، لالی، […]

پ
پ

علیرضا باوی، رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان از سازش بیش از ۱۸ هزار پرونده با تلاش شورای حل اختلاف خوزستان خبر داد و گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری شورا‌های حل اختلاف حوزه قضایی دهدز موفق به حل و فصل ۷۵ درصد از پرونده‌های قابل صلح شده‌اند و حوزه‌های قضایی هفتگل، کارون، رامهرمز، لالی، اندیکا و الوار گرمسیری نیز به ترتیب با دارا بودن ۷۱، ۶۷، ۶۶، ۶۰، ۵۲ و ۵۰ درصد صلح و سازش در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

وی افزود: با توجه به اینکه خوزستان یکی از استان‌های پیشرو در امر صلح و سازش است پس نباید آمار صلح و سازش آن کمتر شود و باید قضات و اعضاء شورا‌های حل اختلاف استان خوزستان تمام تلاش خود را در این زمینه بکار ببرند تا شاهد افزایش مصالحه و آثار آن در آسایش جامعه باشیم.

باوی تصریح کرد: با وجود شورای حل اختلاف امروز شاهد کاهش نزاع و جرائم در برخی از پرونده‌ها بسیار مهم هستیم.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان اظهار کرد: اعضای شورا‌های حل اختلاف و همچنین ستاد صبر که اقدام به ایجاد صلح و سازش می‌کنند از ظرفیت‌های شخصی، رفتاری، هنری، مهارتی و حرفه‌ای برخوردار هستند که هنگامی وارد منازعه می‌شوند، با مهارت آن را به پایان می‌رسانند.

وی عنوان کرد: امید است در راستای موضوع گذشت و صلح و سازش میان مردم جامعه، فرهنگ آن بیش از بیش نهادینه و به عنوان یک فرهنگ عمومی گسترش یابد.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان در ادامه بیان داشت: با توجه به اینکه اعضای شورا‌های حل اختلاف در ایجاد صلح و سازش پرونده‌ها، تلاش و زحمات فراوانی می‌کشند، لازم است که مسئولان توجه ویژه به رفاه، تامین معیشت و برخورداری از مزیت‌های انگیزشی برای آنان داشته باشند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.