حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۹:۱۷
شناسه : 19469

۱۱ تیرماه سال ۹۶ بود که یک جوان ۲۲ ساله به نام فرزاد به‌دلیل سرقت از یک مغازه بازداشت و در نهایت، به تحمل یک سال حبس و رد مال محکوم شد. متهم به دلیل عجز از پرداخت رد مال از تاریخ ۱۷ آبان ماه سال ۹۷ در کانون اصلاح و تربیت نگهداری می‌شد و […]

پ
پ

۱۱ تیرماه سال ۹۶ بود که یک جوان ۲۲ ساله به نام فرزاد به‌دلیل سرقت از یک مغازه بازداشت و در نهایت، به تحمل یک سال حبس و رد مال محکوم شد.

متهم به دلیل عجز از پرداخت رد مال از تاریخ ۱۷ آبان ماه سال ۹۷ در کانون اصلاح و تربیت نگهداری می‌شد و با توجه به اینکه خانواده وی مقیم کشور افغانستان هستند و هیچ کسی را در ایران نداشته‌است، فاقد پشتوانه مادی و معنوی برای تودیع وثیقه بوده است.در نهایت با توجه اینکه بنا بر اعلام مسئولان کانون اصلاح و تربیت، این مددجو در مدت حضور در کانون، تخلف انضباطی نداشته و با شرکت در کلاس‌های فرهنگی و تربیتی سعی در بازسازی شخصیت فردی و اجتماعی خویش را داشته‌است، بخشی از رد مال این محکوم با مساعدت خیرین و بخشی دیگر نیز با مساعدت مالی کانون اصلاح و تربیت فراهم شد و در نهایت موجبات آزادی این مددجو فراهم شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.