حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 13 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۹:۴۳
شناسه : 19444

نشست فوق‌العاده آرش ناصر پیرسرایی، رئیس حوزه قضایی کهریزک با معاون سازمان جهاد کشاورزی استان تهران و رئیس جهاد کشاورزی شهرستان ری و شهرداران کهریزک و باقرشهر و دهیاران در مقابله با ساخت وساز غیر مجاز و در خصوص تفهیم موارد ترک فعل برگزار شد. رئیس حوزه قضایی کهریزک با اشاره به برگزاری جلسه توجیهی […]

پ
پ

نشست فوق‌العاده آرش ناصر پیرسرایی، رئیس حوزه قضایی کهریزک با معاون سازمان جهاد کشاورزی استان تهران و رئیس جهاد کشاورزی شهرستان ری و شهرداران کهریزک و باقرشهر و دهیاران در مقابله با ساخت وساز غیر مجاز و در خصوص تفهیم موارد ترک فعل برگزار شد.

رئیس حوزه قضایی کهریزک با اشاره به برگزاری جلسه توجیهی دستگاه‌های اجرایی در مقابله با ساخت‌وساز غیرمجاز در بخش کهریزک اظهار کرد: هدف از تشکیل این جلسه تعیین رویه‌ای واحد جهت جلوگیری از ساخت‌وساز‌های غیرمجازی است که در سطح شهر و بخش به وضوح دیده می‌شود.

ناصر پیرسرایی افزود: تفکیک وظایف هر یک از دستگاه‌ها، از جمله جهاد کشاورزی، دهیاری‌ها و شهرداری‌ها در برخورد با ساخت‌وساز غیرمجاز تفهیم شد و در این رابطه تذکراتی در زمینه لزوم همکاری و عدم ترک فعل به مدیران دستگاه‌های اجرایی اعلام شد.

رئیس حوزه قضایی بخش کهریزک در ادامه گفت: در شرایط فعلی آنچه قانون‌گذار به دهیاران و شهرداران اجازه داده، باید اجرایی شود و بر اساس قانون، شهرداری متولی صدور جواز ساختمان است و مکلف است هرگونه اقدامی را که علیه مفاد پروانه و خلاف اصول شهرسازی باشد را رأساً با قدرت اجرایی، فورا رسیدگی کند.

پیرسرایی با اشاره به پیگیری جدی موضوع ساخت‌وساز غیرمجاز در بخش کهریزک تصریح کرد: نامه‌هایی به دو شهردار بخش کهریزک ابلاغ شده که می‌بایست کلیه اقدامات مقابله‌ای را در یک سال گذشته به حوزه قضایی اعلام کنند.

وی در پایان تأکید کرد: دهیاری‌ها نیز بر اساس بند ۱۰ ماده ۱۰اساسنامه باید در صورت مشاهده هرگونه تخلف، حتماً گزارش را به مراجع مربوطه اعلام کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.