حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۸
شناسه : 18881

محمدجواد زارع بیدکی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشکذر یزد بیان داشت:تعداد ۱۰۶ ماینر با دستور دادستانی و همکاری و تلاش مأموران انتظامی و کارکنان اداره برق در شهرستان اشکذر کشف شد. وی اظهار کرد: ماینر‌ها از یک واحد کارخانه کشف،جمع آوری و در این رابطه یک نفر متهم شناسایی شده است. زارع بیدکی، افزود: […]

پ
پ

محمدجواد زارع بیدکی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشکذر یزد بیان داشت:تعداد ۱۰۶ ماینر با دستور دادستانی و همکاری و تلاش مأموران انتظامی و کارکنان اداره برق در شهرستان اشکذر کشف شد.

وی اظهار کرد: ماینر‌ها از یک واحد کارخانه کشف،جمع آوری و در این رابطه یک نفر متهم شناسایی شده است.

زارع بیدکی، افزود: در صورت استفاده‌ی غیرمجاز مشترکان از انرژی برق جهت استخراج رمز ارز مطابق قانون مجازات استفاده‌کنندگان غیرمجاز آب، برق، تلفن، گاز و فاضلاب مصوبه‌ی سال ۱۳۹۶ برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به ریسک بالای فعالیت در این حوزه، تصریح کرد: علاقه‌مندان به فعالیت در حوزه رمز ارز‌ها باید به صورت حساب شده و در چارچوب موازین قانونی عمل کنند.

زارع بیدکی، بخش زیادی از کمبود برق را مربوط به استفاده غیرقانونی از برق برای تولید ارز دیجیتال دانست و افزود: دادستانی با استخراج کنندگان رمز ارز غیرمجاز، برخورد قاطع و قضایی می‌کند.  

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.