حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
شناسه : 18801

به‌منظور بزرگداشت هفته دفاع مقدس، نشستی با حضور نگین‌تاجی، رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. نگین‌تاجی در این نشست با بیان اینکه پیام مهم گرامیداشت دوران دفاع مقدس این است که همه ما به وظایف خود درست عمل کنیم، گفت: اقدامات مثبتی که در اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه […]

پ
پ

به‌منظور بزرگداشت هفته دفاع مقدس، نشستی با حضور نگین‌تاجی، رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

نگین‌تاجی در این نشست با بیان اینکه پیام مهم گرامیداشت دوران دفاع مقدس این است که همه ما به وظایف خود درست عمل کنیم، گفت: اقدامات مثبتی که در اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد انجام شد، سبب تثبیت صد در صد اراضی شده‌است که کار بی‌نظیری محسوب می‌شود.

محمدمهدی صالحی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست به برگزاری برنامه‌های متنوع به مناسبت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: دوران دفاع مقدس به نوعی بلندترین قله و ارزشمندترین فراز افتخارات ایران اسلامی است.

سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد نیز اظهار داشت: ایجاد نمایشگاه فاخر دوران دفاع مقدس در کنار دادسرای عمومی و انقلاب یاسوج که مراجعه کنندگان زیادی دارد، مورد استقبال مردم قرار می‌گیرد.

ملک حسینی در ادامه افزود: دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد می‌تواند به منظور رفاه حال مردم و ارشاد و معاضدت قضایی، در کنار این نمایشگاه میز خدمت را با حضور قضات، وکلا و کارشناسان تا پایان هفته گرامیداشت دفاع مقدس برگزار کند.

عیسی حسنی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در سخنانی گفت: در دستگاه قضایی در هر جایی که به تأسی از فرهنگ ایثار و شهادت و به نام و یاد شهدا فعالیتی می‌شود، کار به صورت ویژه و جهادی جلو می‌رود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.