حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 11 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴
شناسه : 18355

مهدی حاج آقا معمار، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بروجن در استان چهارمحال و بختیاری از بازگشت به زندگی یک محکوم به قصاص به زندگی در این شهرستان با گذشت اولیاء دم خبر داد و گفت: با پیگیری‌های دفتر حمایت از زندانیان شهرستان بروجن، رئیس زندان و دادستانی این شهرستان جوانی که به اتهام مباشرت […]

پ
پ

مهدی حاج آقا معمار، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بروجن در استان چهارمحال و بختیاری از بازگشت به زندگی یک محکوم به قصاص به زندگی در این شهرستان با گذشت اولیاء دم خبر داد و گفت: با پیگیری‌های دفتر حمایت از زندانیان شهرستان بروجن، رئیس زندان و دادستانی این شهرستان جوانی که به اتهام مباشرت در قتل عمد و ایراد جرح عمدی به قصاص نفس و پرداخت دیه محکوم شده بود از سوی اولیاء دم مورد عفو و بخشش قرار گرفت و توانست از چوبه دار رهایی یابد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بروجن اظهار کرد: در سال ۱۳۹۵ طی یک درگیری، فردی در روستای دستگرد شهرستان بروجن به قتل رسید که بلافاصله پرونده‌ای در این خصوص در دستگاه قضایی تشکیل شد.

وی افزود: با دستگیری متهم و روشن شدن ابعاد پرونده، قاتل با رأی دادگاه کیفری به قصاص نفس با چوبه دار و پرداخت دیه در حق اولیاء دم محکوم شد که این رأی در دیوان عالی کشور تأئید شد؛ اما با تلاش و همت ریاست زندان بروجن، دفتر حمایت از زندانیان و دادستانی شهرستان، خانواده مقتول با اعلام رضایت از حق قانونی و شرعی خود برای قصاص محکوم علیه گذشتند.

دادستان شهرستان بروجن در پایان خاطرنشان کرد: عفو و گذشت در آموزه‌های دینی ما دارای اهمیت فراوانی است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.