حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
شناسه : 18177

ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در جلسه کمیته حقوقی-قضایی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان غربی بیان داشت: مواد مخدر سودایی است که تمامی کسانی که به نحوی با آن سر و کار دارند به تباهی کشیده می‌شوند، فرقی نمی‌کند فروشنده یا پخش کننده یا قاچاق کننده و یا مصرف کننده […]

پ
پ

ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در جلسه کمیته حقوقی-قضایی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان غربی بیان داشت: مواد مخدر سودایی است که تمامی کسانی که به نحوی با آن سر و کار دارند به تباهی کشیده می‌شوند، فرقی نمی‌کند فروشنده یا پخش کننده یا قاچاق کننده و یا مصرف کننده مواد باشند.
عتباتی در ادامه گفت: ورود مواد مخدر به کشور یک کار سازمان یافته است و اهداف شوم و ناخوشایندی در پس آن نهفته است و هدف، به تباهی کشاندن کشور است، که با هوشیاری نیرو‌های انتظامی، امنیتی و سربازان گمنام امام زمان (عج) مبارزه قاطع و کم نظیر علیه قاچاقچیان مواد مخدر در کشور جریان دارد.
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی افزود: این مبارزه در واقع جهاد فی سبیل‌الله است و فعالیت در امر مبارزه با مواد مخدر یک کار مقدس و مورد تائید کلیه انسان‌های آزاداندیش جهان هست و در بسیاری از محافل دنیا مبارزه ایران با مواد مخدر ستوده شده و مورد تقدیر قرار گرفته است.
وی در پایان همدلی و همکاری نیرو‌های انتظامی، امنیتی و قضایی را در مبارزه با مواد مخدر بسیار حائز اهمیت دانست و از ارتباط و هم افزایی خوبی که در استان در این زمینه ایجاد شده است تقدیر کرد.
شایان ذکر است در این جلسه مجیدی دادستان مرکز استان آذربایجان غربی، سردار خرم‌نیا فرمانده نیروی انتظامی استان آذربایجان غربی و سایر اعضای حاضر فراخور دستورات جلسه به ایراد سخن پرداختند و نهایتاً جلسه با تصویب مصوباتی به کار خود خاتمه داد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.