حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 12 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱
شناسه : 17965

رئیس کل دادگستری استان زنجان در پیامی درگذشت مادر شهید والا مقام دکتر مجید شهریاری را تسلیت گفت. متن پیام رئیس کل دادگستری استان زنجان به شرح زیر است:انالله و انا الیه راجعونخانواده معزز شهیدگرانقدر هسته‌ای دکتر مجید شهریاریبا سلام و تحیت وافرایمان و ایثار مادران معظم شهدا که فرزندان عزیز خویش را در مسیر […]

پ
پ

رئیس کل دادگستری استان زنجان در پیامی درگذشت مادر شهید والا مقام دکتر مجید شهریاری را تسلیت گفت. متن پیام رئیس کل دادگستری استان زنجان به شرح زیر است:
انالله و انا الیه راجعون
خانواده معزز شهیدگرانقدر هسته‌ای دکتر مجید شهریاری
با سلام و تحیت وافر
ایمان و ایثار مادران معظم شهدا که فرزندان عزیز خویش را در مسیر پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌های والای الهی، اسلامی و انقلابی هدیه کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان مؤمن و والا مقام نیست.
درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه «حاجیه خانم قمرتاج زینعلی» مادر گرامی شهید معزز «دکتر مجید شهریاری» را به خانواده معظم شهید بزرگوار، خانواده محترم شهدا و ایثارگران و مردم شریف استان تسلیت عرض می‌نمایم.
اینجانب به نمایندگی از مجموعه دستگاه قضایی استان از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزند شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.
اسماعیل صادقی نیارکی
رئیس کل دادگستری استان زنجان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.