حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴
شناسه : 17954

حجت‌الاسلام والمسلمین توانی، سرپرست مرکز توسعه حل اختلاف فارس با بیان اینکه پرونده مطالبه وجه یک فقره چک به ارزش ۶ میلیارد ریال با تلاش اعضای شعبه اول شورای حل اختلاف شهرستان خفر به صلح و سازش رسیده است، گفت: با تلاش‌های بی شائبه قاضی و اعضای این شبعه در امر خدا پسندانه اصلاح ذات […]

پ
پ

حجت‌الاسلام والمسلمین توانی، سرپرست مرکز توسعه حل اختلاف فارس با بیان اینکه پرونده مطالبه وجه یک فقره چک به ارزش ۶ میلیارد ریال با تلاش اعضای شعبه اول شورای حل اختلاف شهرستان خفر به صلح و سازش رسیده است، گفت: با تلاش‌های بی شائبه قاضی و اعضای این شبعه در امر خدا پسندانه اصلاح ذات البین مانع از ورود پرونده اختلاف مالی به ارزش ۶ میلیارد ریال به دستگاه قضایی شد.

سرپرست مرکز توسعه حل اختلاف فارس با بیان اینکه حل و فصل دعاوی و ایجاد صلح و سازش بین طرفین دعوا از وظایف اصلی مرکز توسعه حل اختلاف است، افزود: اولویت در شورا‌های حل اختلاف تلاش برای ایجاد و برقراری صلح و سازش بین اصحاب دعوی است و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.