حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴
شناسه : 17917

ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در مراسم گرامیداشت روز پزشک و  آغاز هفته دولت با تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان و تبریک روز پزشک گفت: به مناسبت روز پزشک به نمایندگی از تمامی آحاد جامعه از مجموعه کادر درمان که جانانه و ایثارگرانه در تمامی سال‌ها بالاخص ایام کرونا در جهت […]

پ
پ

ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در مراسم گرامیداشت روز پزشک و  آغاز هفته دولت با تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان و تبریک روز پزشک گفت: به مناسبت روز پزشک به نمایندگی از تمامی آحاد جامعه از مجموعه کادر درمان که جانانه و ایثارگرانه در تمامی سال‌ها بالاخص ایام کرونا در جهت بهبود وضعیت سلامت جامعه و حفاظت و صیانت از سلامتی آن تلاش می‌کنند قدردانی می‌کنیم و امیدواریم با عنایت خداوند و تلاش شما عزیزان و واکسیناسیون سراسری این بیماری منحوس به زودی ریشه کن شود.
وی ادامه داد: دستگاه قضایی در کنار شما است و از برنامه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا در استان که نیازمند اقدامات قضایی است پشتیبانی و حمایت می‌کند تا شرایطی را فراهم نماید تا شما پاسداران سلامت بدون دغدغه فکری و در آرامش به کار خود ادامه دهید.
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در پایان ضمن ادای احترام به تمامی کسانی که جان خود را در راه سلامت فدا نموده اند گفت: تاریخ زحمات شما را فراموش نخواهد کرد و این خدمات برگ زرینی هست که در دفتر افتخارات مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان ماندگار خواهد بود و نام پزشکان و پرستاران ما در تاریخ این مرز و بوم ثبت و ضبط خواهد شد.
جواد آقازاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیز در ابتدای این مراسم،حضور عتباتی و دادستان مرکز استان و هیات همراه به منظور تجلیل از کادر درمانی را مایه دلگرمی مدافعان سلامت دانست.
شایان ذکر است در پایان این مراسم به پاس قدردانی از زحمات مدافعان سلامت و کادر درمان از تعدادی از پزشکان، پرستاران و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان به نمایندگی از تمامی مدافعان سلامت با تقدیم لوح سپاس از سوی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی تجلیل به عمل آمد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.