حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸
شناسه : 17759

حیدر آسیابی، رئیس کل دادگستری استان گلستان از تکلیف راننده متخلف برای ارائه مشاوره به عنوان مجازات جایگزین حبس خبر داد و گفت: محکوم این پرونده، خانم جوانیست که به علت بی احتیاطی هنگام رانندگی، یک نفر را مصدوم کرد. رئیس کل دادگستری استان گلستان خاطرنشان کرد: دادگاه این فرد را از جنبه خصوصی جرم […]

پ
پ

حیدر آسیابی، رئیس کل دادگستری استان گلستان از تکلیف راننده متخلف برای ارائه مشاوره به عنوان مجازات جایگزین حبس خبر داد و گفت: محکوم این پرونده، خانم جوانیست که به علت بی احتیاطی هنگام رانندگی، یک نفر را مصدوم کرد.

رئیس کل دادگستری استان گلستان خاطرنشان کرد: دادگاه این فرد را از جنبه خصوصی جرم به پرداخت دیه و از جنبه عمومی جرم هم به یک ماه زندان محکوم کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: از آن جا که متهم سابقه کیفری نداشت قاضی پرونده این فرد را که در زمینه امور آموزشی شاغل است به جای زندان به ارائه مشاوره مکلف کرد.

آسیابی گفت: بر اساس رای قاضی، این فرد باید ۵۰ ساعت در امور خانواده به زوج‌های جوان که در آستانه ازدواج هستند مشاوره رایگان ارائه دهد.

وی عنوان کرد: این رای با نظارت اداره بهزیستی شهرستان و واحد اجرای احکام علی آبادکتول اجرا می‌شود.

آسیابی تصریح کرد: قضات گلستان از ابتدای سال تاکنون نزدیک به هزار و ۸۰۰ رای جایگزین حبس صادر کرده اند.

مجازات‌های جایگزین حبس برای کسانی که جرایم سبک مرتکب می‌شوند و سابقه دار نیستند، صادر می‌شود. گلستان از استان‌های پیشرو کشور در صدور آراء جایگزین حبس است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.