حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
شناسه : 17708

علی دهقانی، رئیس کل دادگستری استان ایلام با تاکید بر لزوم استفاده متناسب از مجازات جایگزین حبس گفت: باید استفاده بهینه از مجازات جایگزین حبس و کاهش جمعیت کیفری بیش از گذشته در دستور کار قضات قرار گیرد. وی با اشاره به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد تصریح کرد: همچنین در سه ماهه ابتدایی سال […]

پ
پ

علی دهقانی، رئیس کل دادگستری استان ایلام با تاکید بر لزوم استفاده متناسب از مجازات جایگزین حبس گفت: باید استفاده بهینه از مجازات جایگزین حبس و کاهش جمعیت کیفری بیش از گذشته در دستور کار قضات قرار گیرد.

وی با اشاره به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد تصریح کرد: همچنین در سه ماهه ابتدایی سال جاری بیش از ۵۰ زندانی جرائم غیرعمد نیز از زندان آزاد شدند.رئیس کل دادگستری استان ایلام توجه به خانواده زندانیان و معیشت آنان را از دیگر دغدغه‌های دادگستری استان ایلام دانست و گفت: با توجه به ضرورت این امر، دستورات لازم به مرکز خدمات اجتماعی و انجمن حمایت از زندانیان داده شده است تا در راستای تاکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر کمک به خانواده زندانیان، بسته‌های معیشتی بین این قشر، توزیع شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.