حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۱
شناسه : 17529

دومین جلسه شورای‌عالی پیشگیری از وقوع جرم استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری، اعضاء و معاون پیشگیری از وقوع جرم برگزار شد. رئیس کل دادکستری استان کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اهمیت و جایگاه پیشگیری از وقوع جرم در نظام حقوقی اظهار کرد: اقدامات خیلی خوبی در رابطه با […]

پ
پ

دومین جلسه شورای‌عالی پیشگیری از وقوع جرم استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری، اعضاء و معاون پیشگیری از وقوع جرم برگزار شد.

رئیس کل دادکستری استان کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اهمیت و جایگاه پیشگیری از وقوع جرم در نظام حقوقی اظهار کرد: اقدامات خیلی خوبی در رابطه با پیشگیری انجام شده است؛ اما متأسفانه هنوز اهمیت و جایگاه آن مغفول و ناشناخته مانده است.

وی در ادامه با بیان اینکه با تخلفات کمیسیون ماده ۱۰۰ به شدت برخورد می‌شود، گفت: در همین رابطه آراء کمیسیون ماده ۱۰۰ که اجرایی نشده، جمع آوری و در کمیته‌ای تمام مباحث حقوقی قضایی و اجتماعی آن برگزار خواهد شد.

نگین تاجی با بیان این که در شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم باید دنبال علل و عواملی که موجب بروز جرم می‌شوند، باشیم، گفت: پیشگیری از وقوع جرم تنها وظیفه ذاتی قوه قضاییه و پلیس نیست.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: شایسته است رؤسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی یک بار دیگر با دقت سند تحول قضایی را مطالعه کنند تا با نقش و اهمیت پیشگیری از وقوع جرم بیشتر آشنا شود.

وی با تاکید بر لزوم شناسایی علل و عوامل جرم زا گفت: نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان (نماد) یکی از برنامه‌های کاربردی و علمی است و این طرح باید با تمام ظرفیت ادامه پیدا کند و دستگاه قضایی وظیفه انسجام بخشی بین نهاد‌های عضو را برقرار کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.