حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۹:۲۱
شناسه : 17519

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی از جریمه ۵۱ میلیارد ریالی برای قاچاق بیش از ۳۴۹ هزار لیتر گازوییل خبر داد. به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، محسن عسکری در این رابطه اظهار کرد: بر اساس گزارش اداره اطلاعات شهرستان نهبندان مبنی بر قاچاق سوخت سازمان یافته در سطح […]

پ
پ

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی از جریمه ۵۱ میلیارد ریالی برای قاچاق بیش از ۳۴۹ هزار لیتر گازوییل خبر داد.

به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، محسن عسکری در این رابطه اظهار کرد: بر اساس گزارش اداره اطلاعات شهرستان نهبندان مبنی بر قاچاق سوخت سازمان یافته در سطح شهرستان پرونده‌ای تشکیل و در تعزیرات حکومتی رسیدگی شد.

مدیرکل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی افزود: پس از بررسی اوراق و محرز شدن تخلف قاچاق ۳۴۹ هزار و ۸۰۰ لیتر، سه متهم علاوه بر ضبط وسایل ارتکاب جرم به پرداخت مبلغ ۵۱ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.

وی تصریح کرد: در شعبه تجدید نظر قاچاق کالا و ارز استان نیز پس از بررسی پرونده و لایحه اعتراضیه نظر به اینکه در این مرحله از رسیدگی محکومان نتوانستند دلایل و مدارکی را برای نقض رای شعبه بدوی ارائه کنند، ضمن رد اعتراض آنها رای صادره تایید شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.