حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۸
شناسه : 17525

محمدمهدی حاج محمدی، رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور با صدور حکمی بهرام اکبرپور را به عنوان سرپرست دفتر آموزش و پژوهش منصوب کرد. در بخشی از حکم اکبرپور آمده است: در دوران تحول قوه قضاییه و سازمان زندان‌ها با محوریت تبدیل زندان به “آموزشگاه نیکی ها” استفاده حداکثری از ظرفیت پژوهش‌های […]

پ
پ

محمدمهدی حاج محمدی، رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور با صدور حکمی بهرام اکبرپور را به عنوان سرپرست دفتر آموزش و پژوهش منصوب کرد.

در بخشی از حکم اکبرپور آمده است:

در دوران تحول قوه قضاییه و سازمان زندان‌ها با محوریت تبدیل زندان به “آموزشگاه نیکی ها” استفاده حداکثری از ظرفیت پژوهش‌های کاربردی جهت پشتیبانی علمی از کار فرهنگی عمیق با مشارکت گروه‌های جهادی و نهاد‌های مردمی همکار و اشتغال مولد پایدار و هدفمند با مشارکت بخش خصوصی و ارتقاء کیفی عملکرد کانون ارزیابی شایستگی مدیران جهت شناسایی و معرفی نیرو‌های توانمند و انقلابی و آموزش ضمن خدمت پرسنل منطبق با ماموریت‌های جدید سازمان زندان‌ها در سند تحول؛ تولید دانش اصلاح و تربیت مجرمین و تبدیل زندانبانان به مربیان اصلاح و تربیت؛ همچنین برنامه ریزی دقیق در دبیرخانه و برگزاری منظم جلسات شورای برنامه ریزی و مدیریت بهداشت روان و اصلاح رفتار زندانیان کشور؛ مورد انتظار می‌باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.