حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۶
شناسه : 17522

حسب دستور دکتر خداییان رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور جهت تشکیل جلسه وبیناری با استان‌ها در خصوص قرارداد‌های تثبیت و مستند سازی اراضی ملی و دولتی، معاونت املاک و کاداستر نسبت به برپایی این جلسه اقدام کرد. بهبهانی معاون املاک و کاداستر در این جلسه ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن ایام محرم حسینی […]

پ
پ

حسب دستور دکتر خداییان رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور جهت تشکیل جلسه وبیناری با استان‌ها در خصوص قرارداد‌های تثبیت و مستند سازی اراضی ملی و دولتی، معاونت املاک و کاداستر نسبت به برپایی این جلسه اقدام کرد.

بهبهانی معاون املاک و کاداستر در این جلسه ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن ایام محرم حسینی و تسلیت درگذشت تعدادی از همکاران در استان‌های البرز و تهران از و اصفهان به علت بیماری منحوس کرونا عنوان داشت: جلسه وبیناری امروز با تقسیم بندی استان‌ها به ۶ گروه در خصوص تثبیت و مستند سازی اراضی ملی و دولتی با حضور معاونت حفاظت و امور اراضی سازمان جنگل‌ها مراتع و آبخیز داری کشور و مدیر کل و کارشناسان آن سازمان و مدیران کل ستادی کاداستر و املاک و دبیر کارگروه مربوطه و کارشناسان بودجه برگزار شد.

وی هدف از تشکیل این جلسه را پیگیری تفاهم فی مابین دو سازمان و پیگیری عملکرد استان‌ها در اجرای برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۰ عنوان کرد و گفت: بررسی اقدامات صورت گرفته استان‌ها با همکاری منابع طبیعی و ارائه میزان مساحت‌های تثبیت و مستندسازی و عنوان مشکلات و ارائه راهکار‌های پیش رو در این جلسه به تبادل نظر پرداخته شد.

معاون املاک و کاداستر ضمن تشکر از زحمات همکاران، تاکید کرد که در روند تثبیت و مستندسازی اراضی ملی و دولتی در سال ۱۴۰۰ با توجه به برنامه هدف گذاری شده ادارات کل ثبت استان‌ها و منابع طبیعی با همکاری و هماهنگی با دقت و سرعت قابل توجه‌ای اقدام نمایند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.