حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳
شناسه : 17402

غلامحسین محسنی اژه‌ای اظهار داشت: به زودی نام سخنگوی جدید قوه قضاییه را اعلام خواهیم کرد. غلامحسین محسنی اژه‌ای رییس قوه قضاییه عصر امروز (یکشنبه) در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پس از حضور آقای اسماعیلی در دولت، قرار است چه فردی سکان سخنگویی در قوه قضاییه را به عهده بگیرد، بیان کرد: به […]

پ
پ

غلامحسین محسنی اژه‌ای اظهار داشت: به زودی نام سخنگوی جدید قوه قضاییه را اعلام خواهیم کرد.

غلامحسین محسنی اژه‌ای رییس قوه قضاییه عصر امروز (یکشنبه) در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پس از حضور آقای اسماعیلی در دولت، قرار است چه فردی سکان سخنگویی در قوه قضاییه را به عهده بگیرد، بیان کرد: به زودی نام سخنگوی جدید قوه قضاییه را اعلام خواهیم کرد.

لازم به ذکر است رئیس دستگاه قضا همچنین روز خبرنگار را تبریک گفت و افزود: خبرنگار یک واسط و رابط میان جامعه و حاکمیت است که نقش موثری در انتقال صحیح اخبار و پیام‌ها دارد؛ تولید، پرورش و ارائه خبر کار بسیار ظریفی است که اگر کوچکترین غفلتی در خصوص آن بشود، آثار سو در پی خواهد داشت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.