حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳
شناسه : 17411

در پی انتشار کلیپی از وضعیت بیمارستان امام خمینی (ره) کرج در فضای مجازی، قوه قضاییه علیرغم اینکه مشکلات موجود به این دستگاه ارتباطی نداشت به موضوع ورود کرد. در این زمینه حسین اعظمی چهاربرج، دبیر شورای تحول قضایی دادگستری استان البرز در گفت‌وگو با میزان از تعیین تکلیف وضعیت مدیریت بیمارستان امام خمینی (ره) […]

پ
پ

در پی انتشار کلیپی از وضعیت بیمارستان امام خمینی (ره) کرج در فضای مجازی، قوه قضاییه علیرغم اینکه مشکلات موجود به این دستگاه ارتباطی نداشت به موضوع ورود کرد.

در این زمینه حسین اعظمی چهاربرج، دبیر شورای تحول قضایی دادگستری استان البرز در گفت‌وگو با میزان از تعیین تکلیف وضعیت مدیریت بیمارستان امام خمینی (ره) خبر داد و بیان کرد: طی جلساتی که در خصوص مشکلات این بیمارستان برگزار شد، وضعیت مدیریت آن تعیین تکلیف شد.

دبیر شورای تحول قضایی دادگستری استان البرز خاطرنشان کرد: هر چند که این موضوع ارتباط مستقیمی با دادگستری نداشت، اما از باب حمایت از خدمات رسانی درمانی با ورود دستگاه قضایی این اقدام صورت گرفت.

اعظمی چهاربرج در پایان بیان کرد: از روز سه شنبه این بیمارستان با مدیریت جدید آغاز به کار خواهد کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.