حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
شناسه : 17372

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پیامی به مناسبت روز خبرنگار گفت که سازمان بازرسی کل کشور همواره به همراهی اصحاب رسانه در رصد و برخورد با کوتاهی‌ها، ترک فعل‌ها و سوء جریانات در دستگاه‌های اجرایی کشور نیازمند است. به گزارش ایسنا به نقل از سازمان بازرسی کل کشور، متن پیام حجت‌الاسلام و المسلین حسن […]

پ
پ

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پیامی به مناسبت روز خبرنگار گفت که سازمان بازرسی کل کشور همواره به همراهی اصحاب رسانه در رصد و برخورد با کوتاهی‌ها، ترک فعل‌ها و سوء جریانات در دستگاه‌های اجرایی کشور نیازمند است.

به گزارش ایسنا به نقل از سازمان بازرسی کل کشور، متن پیام حجت‌الاسلام و المسلین حسن درویشیان به این شرح است؛

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

گردش صحیح اطلاعات، آگاهی مردم از حقوق خود و انعکاس ضعف‌ها، قوت‌ها و برقراری ارتباط دوسویه بین مردم و مسئولان، رسالتی عظیم و مؤثر در پیشرفت امور و بهبود شرایط کشور است و خبرنگاران، تصویربرداران، روزنامه‌نگاران و در یک کلام اصحاب شریف رسانه این بار سنگین را به دوش دارند.

هفدهم مرداد که مثل بسیاری دیگر از مناسبت‌های مذهبی و میهنی ما به برکت وجود شهدا مفتخر است، فرصتی برای پاسداشت تلاش شما عزیزان و مجاهدان جبهه فرهنگ و رسانه در «جنگ تبلیغاتی» با بدخواهان نظام اسلامی است و همان‌گونه که رهبر حکیم و فرزانه انقلاب در سخنرانی اخیرشان فرمودند: «اگر افکار عمومی یک ملت در اختیار بیگانه قرار گیرد، آن ملت طبق میل بیگانه پیش خواهد رفت و باید در این مسائل قوی‌تر و هوشمندانه‌تر عمل کرد»

سازمان بازرسی کل کشور همواره به همراهی شما تلاشگران عرصه خبر و رسانه در رصد و برخورد با کوتاهی‌ها، ترک فعل‌ها و سوء جریانات در دستگاه‌های اجرایی کشور نیازمند است و امید دارد با نقدهای شما عزیزان، گام‌های مؤثرتری در دوران تحول و تعالی قوه قضائیه بردارد.

این روز را با گرامیداشت یاد شهیدان عرصه خبر و رسانه و همچنین جان‌باختگان یک سال اخیر از اصحاب رسانه تبریک عرض نموده، از خداوند سبحان دوام توفیق و بهروزی‌تان را خواستارم».

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.