حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
شناسه : 17209

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از شمول عفو و آزادی ۹۱ نفر از زندانیان استان خبر داد.وی اعلام کرد: به موجب عفو اخیر مقام معظم رهبری (مد ظله عالی)، تعداد ۹۱ نفر از محکومین زندان‌های استان مشمول عفو و رأفت اسلامی مقام معظم رهبری (دامت برکاته) قرار گرفتند و از زندان آزاد شدند.عتباتی […]

پ
پ

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از شمول عفو و آزادی ۹۱ نفر از زندانیان استان خبر داد.
وی اعلام کرد: به موجب عفو اخیر مقام معظم رهبری (مد ظله عالی)، تعداد ۹۱ نفر از محکومین زندان‌های استان مشمول عفو و رأفت اسلامی مقام معظم رهبری (دامت برکاته) قرار گرفتند و از زندان آزاد شدند.
عتباتی اضافه کرد: پرونده این محکومین در کمیسیون عفو استان آذربایجان غربی بررسی و پس از احراز شرایط عفو با موافقت اعضای کمسیون، به تهران و کمسیون مرکزی ارسال که پس از موافقت کمسیون قوه قضاییه با پیشنهاد ریاست قوه قضاییه به محضر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، با موافقت معظم‌له به مناسبت اعیاد قربان و غدیر این محکومان از نعمت آزادی بهره‌مند شده‌اند و آزاد شده و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.