حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴
شناسه : 17026

حسین سلامی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت در استان کرمان از انهدام یک باند سازمان یافته قاچاق مواد مخدر توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان خبر داد.وی اظهار کرد:پس از صدور دستورات قضایی لازم و انجام اقدامات اطلاعاتی منسجم از سوی ماموران اداره اطلاعات شهرستان جیرفت، ضربه به باند […]

پ
پ

حسین سلامی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت در استان کرمان از انهدام یک باند سازمان یافته قاچاق مواد مخدر توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان خبر داد.
وی اظهار کرد:پس از صدور دستورات قضایی لازم و انجام اقدامات اطلاعاتی منسجم از سوی ماموران اداره اطلاعات شهرستان جیرفت، ضربه به باند مذکور در دستور کار قرار گرفت.

سلامی بیان کرد: پس از شناسایی اعضای باند، با دستور دادستانی و در یک عملیات منسجم با همکاری پلیس باند مذکور به صورت همزمان در دو شهرستان جیرفت و سیرجان مورد ضربه قرار گرفت و ۳۰۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و ۲۵۰ کیلوگرم حشیش از قاچاقچیان کشف شد.

دادستان جیرفت اعلام کرد: در این رابطه دونفر از اعضای اصلی این باند بازداشت و دو دستگاه خودرو نیز توقیف و دستورات قضایی لازم جهت دستگیری سایر متهمان صادر شده است.

سلامی اعلام کرد: باند مذکور به صورت بسیار حرفه‌ای اقدام به انتقال موادمخدر از مرز‌های شرقی به استان‌های عمقی کشور می‌نمود که با هوشیاری دستگاه‌های اطلاعاتی و انتظامی منهدم گردید.

دادستان جیرفت با اشاره به مبارزه بی امان و قاطع دستگاه قضایی با عاملان ورود و قاچاق مواد مخدر، تصریح کرد: دستگاه قضایی در این زمینه هیچ گونه مسامحه‌ای نخواهد کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.