حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵
شناسه : 16905

رئیس جدید سازمان قضایی نیرو‌های مسلح و دادستان نظامی استان لرستان معرفی شدند.   در مراسمی که به صورت ویدئوکنفرانس و با حضورحجت الاسلام و المسلمین شکرالله بهرامی، رئیس ساز مان قضایی نیرو‌های مسلح کشور در مرکز و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و مقامات محلی در خرم آباد برگزار شد، با معرفی فرشید […]

پ
پ

رئیس جدید سازمان قضایی نیرو‌های مسلح و دادستان نظامی استان لرستان معرفی شدند.   در مراسمی که به صورت ویدئوکنفرانس و با حضورحجت الاسلام و المسلمین شکرالله بهرامی، رئیس ساز مان قضایی نیرو‌های مسلح کشور در مرکز و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و مقامات محلی در خرم آباد برگزار شد، با معرفی فرشید ابراهیم‌نژاد به عنوان رئیس جدید سازمان قضایی نیرو‌های مسلح لرستان و مجتبی نیکوکلام به عنوان دادستان نظامی جدید استان، از خدمات صیدمحمد محمودی و سیداسحاق موسوی نیا تقدیر به عمل آمد.

حجت‌الاسلام والمسلمین بهرامی رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در این مراسم گفت: در سایه ولایت الهی و اهل بیت (ع) و ولایت فقیه زندگی همه باید در رسیدگی به پرونده‌ها قاطعیت به خرج داده و اخلاص عمل داشته باشیم.

وی ادامه داد: همه ما باید به پیشگیری از وقوع جرم و رشد معنوی و رعایت قانون اهمیت بدهیم.   حجت‌الاسلام والمسلمین بهرامی با بیان اینکه با اتحاد و اتفاق باید به صورت جدی در نیرو‌های مسلح تلاش نماییم، گفت: سازمان قضایی نیرو‌های مسلح باید در سخت‌ترین شرایط در کنار نیرو‌های مسلح باشد.

وی افزود: نباید به خاطر شرایط کرونایی کار‌ها عقب بیفتد، نوبت‌ها را حتما رعایت کنید.

همچنین فرمانده سپاه حضرت اباالفضل (ع) لرستان گفت: بسط روحیه انقلابی و معنویت افزایی توام با انضباط آهنین، مقوم صیانت از نیرو‌های مسلح است و ضریب وقوع جرم را کم می‌کند.

سردار کشکولی تصریح کرد: همه تلاش ما این است که تخلف و جرمی اتفاق نیفتد و در این راه از مکانیزم تشویق و تنبیه استفاده می‌کنیم.

محمد رزم،رئیس کل دادگستری لرستان نیز در این مراسم، اقتدار نیرو‌های مسلح را اقتدار حاکمیت اسلامی دانست و گفت: نیرو‌های مسلح زینت نظام، مایه شرف و مباهات مردم و حافظ امنیت و تمامیت ارضی کشور هستند.

وی، تشکیل سازمان قضایی نیرو‌های مسلح را راهبردی مهم برای حفظ شأن و ارتقای نیرو‌های نظامی و انتظامی برشمرد و بر رعایت قانون و اجرای عدالت در رسیدگی به پرونده‌های قضایی تأکید کرد.

فرشید ابراهیم نژاد رئیس جدید سازمان قضایی نیرو‌های مسلح لرستان نیز اظهار کرد: امیدوارم از عهده این مسئولیت سنگین برآیم که در این مسیر به همکاری همکاران در سازمان و دادگستری نیازمندم.

وی گفت: در سازمان قضایی همگام با سیاست‌های کلی قوه و در دوره تحول و تعالی، در جهت ایجاد و گسترش عدل و عدالت تلاش می‌کنیم که در این راستا اجرای سند تحول قضایی در اولویت اقدامات ماست.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح لرستان تأکید کرد: در اجرای هرچه بهتر مأموریت‌های محوله به یگان‌های نظامی و انتظامی یاری‌گر آن‌ها هستیم.

در پایان مراسم با اهدای لوحی از رئیس سابق سازمان قضایی نیرو‌های مسلح و دادستان نظامی سابق لرستان تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است که محمودی چند روز قبل به عنوان رئیس جدید سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان کرمانشاه معرفی و موسوی نیا نیز به افتخار بازنشستگی نائل آمد.

 ابراهیم نژاد پیش از این دادستان نظامی استان قزوین و نیکوکلام بازپرس شعبه اول دادسرای نظامی قم بودند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.