حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱
شناسه : 16362

با حکم خداییان، معاون رئیس قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، مهدی بهادر به عنوان مدیرکل حوزه ریاست سازمان ثبت اسناد و املاک کشور منصوب شد.متن این حکم به شرح زیر است:جناب آقای مهدی بهادرسلام علیکماحتراماً نظر به تعهد و تجربیات شما به موجب این حکم به سمت مدیرکل حوزه ریاست […]

پ
پ

با حکم خداییان، معاون رئیس قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، مهدی بهادر به عنوان مدیرکل حوزه ریاست سازمان ثبت اسناد و املاک کشور منصوب شد.
متن این حکم به شرح زیر است:
جناب آقای مهدی بهادر
سلام علیکم
احتراماً نظر به تعهد و تجربیات شما به موجب این حکم به سمت مدیرکل حوزه ریاست منصوب می‌شوید، انتظار دارد با سرلوحه قرار دادن اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در راستای سیاست‌ها و رهنمود‌های ریاست معظم قوه قضاییه و برنامه‌های راهبردی سازمان و همگام با خط مشی‌ها و تدابیر متخذه و با استفاده مؤثر از منابع و امکانات موجود، اهتمام بر برنامه‌ریزی در انجام کلیه فعالیتها، سازماندهی مناسب نیروی انسانی، بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، زمینه لازم برای ارائه خدمات مطلوب توأم با سرعت و دقت به همکاران و متقاضیان را بیش از پیش فراهم نمایید.
رعایت کلیه قوانین و مقررات مربوطه، اهتمام ویژه در ارتقاء سلامت اداری، تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به موقع به آنان، تعامل نظام‌مند و مؤثر با سایر، بخش‌های سازمان به منظور حسن جریان امور مورد تأکید است.
امید است با اتکال به الطاف الهی و در ظل توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در انجام وظایف و مأموریت‌های محوله موفق و مؤید باشید.
ذبیح‌اله خداییان
معاون رئیس قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.