حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲
شناسه : 16129

به مناسبت آغاز هفته قوه قضائیه، علی دهقانی رئیس کل دادگستری ایلام و اعضای شورای قضایی استان با حجت الاسلام و المسلمین دکتر کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام دیدار کردند.رئیس کل دادگستری استان ایلام در این دیدار با تبریک ولادت با سعادت حضرت ثامن الحجج، علی بن موسی الرضا […]

پ
پ

به مناسبت آغاز هفته قوه قضائیه، علی دهقانی رئیس کل دادگستری ایلام و اعضای شورای قضایی استان با حجت الاسلام و المسلمین دکتر کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام دیدار کردند.
رئیس کل دادگستری استان ایلام در این دیدار با تبریک ولادت با سعادت حضرت ثامن الحجج، علی بن موسی الرضا (علیه السلام) و دهه کرامت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و یاران صدیقش، هفته قوه قضائیه را تبریک گفت و اذعان داشت: این هفته فرصت مغتنمی برای ارائه دستاورد‌های ارزشمند دستگاه قضایی در خدمت گزاری به مردم و تحقق عدالت در جامعه است.
دهقانی با اشاره به پیروزی بزرگ مردم ایران در عرصه مشارکت در انتخابات، از حضور پرشور مردم استان ایلام در پای صندوق‌های رای و دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجلیل کرد و افزود: مردم ایلام همواره در عرصه‌های گوناگون همچون دفاع مقدس و انتخابات خوش درخشیده اند.
وی ضمن تشریح دستاورد‌ها و عملکرد دستگاه قضایی استان در سال گذشته از تلاش‌ها و زحمات کلیه قضات و کارمندان دادگستری و سازمان‌های تابعه دستگاه قضایی در استان تقدیر و تشکر کرد.
دهقانی تکریم ارباب رجوع و خدمت رسانی مطلوب به مردم را از اهم سیاست‌ها و برنامه‌های دستگاه قضایی خواند و افزود: تحقق عدالت در جامعه و قاطعیت در رسیدگی و صدور رای، در عین رعایت کرامت مراجعین در کلیه حوزه‌های قضایی استان مورد تاکید است.
رئیس کل دادگستری استان ایلام از افزایش سرانه رسیدگی به پرونده‌ها در استان از ۶۰ فقره پرونده به ۱۴۰ فقره پرونده در ماه، معادل ۱۳۰ درصد رشد، خبر داد و گفت: این مهم در یک سال اخیر با تلاش مضاعف و روحیه جهادی قضات و کارمندان دادگستری استان محقق شد.
وی همچنین از کاهش ۲۸ درصدی موجودی پرونده ها، کاهش ۱۵ درصدی متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌ها و کاهش ۴ درصدی پرونده‌های ورودی به دادگستری استان خبر داد و افزود: در یک سال گذشته راه اندازی دادرسی الکترونیک و ایجاد سامانه‌های متعدد برخط و نرم افزاری در راستای ارائه خدمات مطلوب قضایی به مردم مورد بهره برداری قرار گرفت.
دهقانی همچنین با اشاره به برنامه‌ها و تحولات انجام شده در سازمان‌های تابعه دستگاه قضایی استان، از راه اندازی زندان جدید مرکزی ایلام، کسب رتبه برتر کشوری در طرح پایش و غربالگری زندانیان، اجرای موفق طرح کاداستر و حدنگار در اداره ثبت اسناد و املاک استان، راه اندازی آزمایشگاه‌ها و مراکز جدید پزشکی قانونی در شهرستان‌ها و تقویت بازرسی‌ها و نظارت‌های سازمان بازرسی و تعزیرات حکومتی در استان خبر داد.  

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.