حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۷
شناسه : 15610

محمد رضا حدادزاده، دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان یزد در نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات انتخابات شورای اسلامی استان که با حضور مسئولین قضایی و ستاد انتخابات برگزار شد بر لزوم پایبندی و التزام نامزد‌ها به قانون تاکید کرد.حدادزاده افزود: نامزد‌های انتخاباتی از شگرد‌های تبلیغاتی نادرست چه در فضای مجازی و چه در […]

پ
پ

محمد رضا حدادزاده، دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان یزد در نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات انتخابات شورای اسلامی استان که با حضور مسئولین قضایی و ستاد انتخابات برگزار شد بر لزوم پایبندی و التزام نامزد‌ها به قانون تاکید کرد.
حدادزاده افزود: نامزد‌های انتخاباتی از شگرد‌های تبلیغاتی نادرست چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی پرهیز کنند به ویژه بانوان نامزد در تبلیغات خود رعایت هنجار‌ها و شئونات را داشته باشند.
وی با بیان اینکه تبلیغات هر فرد باید متعارف با وضعیت شخص و استان باشد تصریح کرد: پرهیز از تخریب دیگر نامزد‌ها و استفاده از القابی که فرد شاسیتگی آن را ندارد از جمله مواردی است که باید مد نظر قرار گیرد.
وی یادآور: ادعای افراد در خصوص سوابق و توانایی‌ها باید به دور از اغراق باشد چرا که این موارد در آینده قابل پیگیری می‌باشد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: مسئولیت آنچه از هر نامزد در فضای مجازی و مطبوعات منتشر می‌شود بر عهده خود نامزد می‌باشد مگر آنکه بتواند اثبات کند تخلف متوجه او نیست.
وی با اشاره به تعداد بالای نامزد‌های انتخاباتی تصریح کرد: در یک فضای این چنینی قطعا با کمبود امکانات شهری و تبلیغاتی روبرو خواهیم شد، اما قطعا افراد توانممند می‌توانند با همین ظرفیت‌های محدود هم خود را معرفی و رای مردم را جلب کنند.
حدادزاده بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابت شورای اسلامی شهر تاکید کرد و ابراز داشت: تشکیل شورای اسلامی قوی زمینه ساز رشد و آبادانی شهر خواهد بود.
وی در افزود: دادگستری جهت گیری خاصی در انتخابات ندارد و طبق سایر دستگاه‌ها نظارتی و اجرایی، مطابق قانون به وظایف خود عمل می‌کند و قطعا میزان رای مردم خواهد بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.