حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴
شناسه : 15575

محمدحسین رحیمی زاده، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان یزد در نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات انتخابات شورای اسلامی که با حضور مسئولان قضایی و ستاد انتخابات برگزار شد، با بیان اینکه قانونگذار تلاش کرده با واگذاری و سپردن امور به مردم از تمرکز اختیارات و انجام کار‌ها توسط […]

پ
پ

محمدحسین رحیمی زاده، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان یزد در نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات انتخابات شورای اسلامی که با حضور مسئولان قضایی و ستاد انتخابات برگزار شد، با بیان اینکه قانونگذار تلاش کرده با واگذاری و سپردن امور به مردم از تمرکز اختیارات و انجام کار‌ها توسط سیستم حاکمیت فاصله بگیرد، گفت: تشکیل شورا‌های اسلامی شهر و روستا به عنوان پارلمان محلی اقدامی در همین راستا است.
وی با اشاره به آغاز فرآیند تبلیغ نامزد‌های انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا خاطرنشان کرد: قانون‌گرایی نامزد‌ها باید از همین زمان تبلیغات مصداق پیدا کند و متبلور شود.
رحیمی زاده بیان کرد: فردی که به دنبال خدمت به مردم است و در آینده با تصمیمات خود در پیشرفت و آبادانی شهر سهیم خواهد بود باید در چارچوب قانون عمل کند؛ لذا نامزدی که از همین ابتدا صداقت نداشته، پایبند به قوانین تبلیغاتی نباشد و وعده دروغ و خارج از چارچوب اختیارات بدهد نمی‌تواند برای شهر و مردم مفید باشد.
وی با بیان اینکه مردم هوشمندانه و آگاهانه انتخاب می‌کنند و بیشتر رغبت به افراد منطقی و مستدل دارند، افزود: نامزد‌ها از حاشیه و جریان سازی پرهیز کنند و بیشتر به دنبال معرفی توانمندی‌ها و برنامه‌های خود باشند؛ چرا که مردم به دنبال کسانی هستند که ابتکار داشته و باری از دوش شهر و مردم بردارند.
وی با بیان اینکه تاکید مجموعه دستگاه قضا بر رویکرد پیشگیرانه در حوزه جرائم و تخلفات انتخاباتی است، خاطر نشان کرد: رفتار انتخاباتی گا‌ها به گونه‌ای خواهد بود که عنوان تخلف برای آن صدق می‌کند که این تخلفات مربوط به حوزه قضایی نیست؛ اما اگر تحلفی عنوان مجرمانه داشته باشد و سبب ایجاد جرم شود در صلاحیت رسیدگی دادسرا است.  

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.