حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴
شناسه : 15215

رییس کل دادگستری استان کرمان طی سفر به شمال استان کرمان، از حوزه قضایی کوهبنان بازدید و روند رسیدگی به پرونده‌های قضایی در این حوزه را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد. یدالله موحد در جریان این بازدید گفت: طی دو ماه ابتدای سال جاری ۳۷۴ پرونده به حوزه قضایی کوهبنان وارد و ۴۱۰ پرونده […]

پ
پ

رییس کل دادگستری استان کرمان طی سفر به شمال استان کرمان، از حوزه قضایی کوهبنان بازدید و روند رسیدگی به پرونده‌های قضایی در این حوزه را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

یدالله موحد در جریان این بازدید گفت: طی دو ماه ابتدای سال جاری ۳۷۴ پرونده به حوزه قضایی کوهبنان وارد و ۴۱۰ پرونده مختومه شده است.

وی به کاهش ۴.۳۳ درصدی موجودی پرونده‌ها در حوزه قضایی کوهبنان در دو ماه ابتدای سال جاری اشاره و بیان کرد: متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌ها در حوزه قضایی شهرستان کوهبنان در سال جاری ۱۳۳ روز بوده است.

رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به ابلاغ الکترونیک ۹۴ درصدی ابلاغیه‌های حوزه قضایی کوهبنان، عنوان کرد: طی سال گذشته در مجموع سه هزار و ۵۹۲ پرونده به حوزه قضایی کوهبنان وارد و سه هزار و ۶۷۰ پرونده مختومه شده است.

موحد اظهارداشت: متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌ها در حوزه قضایی کوهبنان طی سال گذشته ۹۶ روز بوده است.

رییس کل دادگستری استان کرمان در ادامه این سفر شرکت در آئین تودیع و معارفه رئیس حوزه قضایی راور را در برنامه دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.