حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹
شناسه : 15184

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان به صورت سرزده و از پیش اعلام نشده از حوزه قضایی شهرستان جاسک بازدید کرد. علی صالحی با حضور در شعب دادگاه، دوایر اجرای احکام و بخش‌های مختلف دادگستری شهرستان جاسک ضمن بازرسی و اطلاع از عملکرد این حوزه قضایی، با قضات و کارکنان اداری به گفتگو پرداخت و در […]

پ
پ

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان به صورت سرزده و از پیش اعلام نشده از حوزه قضایی شهرستان جاسک بازدید کرد.

علی صالحی با حضور در شعب دادگاه، دوایر اجرای احکام و بخش‌های مختلف دادگستری شهرستان جاسک ضمن بازرسی و اطلاع از عملکرد این حوزه قضایی، با قضات و کارکنان اداری به گفتگو پرداخت و در جریان مسائل و مطالبات آنان قرار گرفت.

وی در ادامه با برخی از مراجعین این حوزه قضایی دیدار و گفتگو کرد و پس از استماع مطالبات مردم، دستورات لازم را به منظور رسیدگی به درخواست‌های مطرح شده صادر کرد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین از پروژه در دست احداث ساختمان جدید دادگستری جاسک از نزدیک بازدید کرد و دستورات لازم را در خصوص تسریع در روند تکمیل و بهره برداری از آن صادر کرد.

در جریان این بازدید که معاونان رئیس کل دادگستری استان هرمزگان نیز حضور داشتند، علی مدرس رئیس دادگستری شهرستان جاسک گزارشی از عملکرد، دستاورد‌ها و برنامه‌های های این حوزه‌های قضایی ارائه نمود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.