حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
شناسه : 15070

علی صالحی رئیس دادگستری استان هرمزگان در جریان بازدید که به صورت از پیش اعلام نشده انجام شد، در جریان آخرین وضعیت پرونده‌ها و اقدامات این حوزه قضایی قرار گرفت. وی در ادامه با رئیس دادگستری بشاگرد و کارمندان این حوزه قضایی به گفتگو پرداخت و سوالاتی را در مورد شرایط آن‌ها و نحوه ارائه […]

پ
پ

علی صالحی رئیس دادگستری استان هرمزگان در جریان بازدید که به صورت از پیش اعلام نشده انجام شد، در جریان آخرین وضعیت پرونده‌ها و اقدامات این حوزه قضایی قرار گرفت.

وی در ادامه با رئیس دادگستری بشاگرد و کارمندان این حوزه قضایی به گفتگو پرداخت و سوالاتی را در مورد شرایط آن‌ها و نحوه ارائه خدمات به مردم مطرح نمود.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان این بازرسی، توصیه‌های لازم را به منظور ارتقاء کمی و کیفی عملکرد حوزه قضایی شهرستان بشاگرد صادر کرد.

صالحی همچنین ضمن بازدید از پروژه ساختمان جدید دادگستری شهرستان بشاگرد، دستوراتی را به منظور تسریع در روند تکمیل و بهره برداری از آن صادر کرد.

شایان ذکر است، در جریان بازدید رئیس کل دادگستری هرمزگان و هیئت همراه از شهرستان بشاگرد، تعدادی از مردم و اهالی این منطقه، مطالبات خود را با مسئولان قضایی استان مطرح نمودند که در خصوص هر مورد،دستورات لازم صادر شد.  

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.