حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲
شناسه : 15058

در سال گذشته ۷ واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل با حمایت‌های دستگاه قضایی در استان گلستان به چرخه تولید بازگشتند. علاوه بر این واحد‌های تولیدی، مشکلات بسیاری از واحد‌های تولیدی و شرکت‌ها توسط دستگاه قضایی مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت که در ادامه به اسامی برخی از این واحد‌ها اشاره خواهد شد. شرکت […]

پ
پ

در سال گذشته ۷ واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل با حمایت‌های دستگاه قضایی در استان گلستان به چرخه تولید بازگشتند.

علاوه بر این واحد‌های تولیدی، مشکلات بسیاری از واحد‌های تولیدی و شرکت‌ها توسط دستگاه قضایی مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت که در ادامه به اسامی برخی از این واحد‌ها اشاره خواهد شد.

شرکت تعاونی فدک شرق، شرکت تولیدی آردگندم ستاره کردی (ستاره جفاکنده)، شرکت سیم کابل نگین، شرکت نوین بنا، شرکت برج بلند گلستان، شرکت نگین گلستان، شرکت سامان تیغه گرگان، شرکت آجر ماشینی گنبد، شرکت خدمات اداری پشتیبانی و فنی مهندسی امید خز و شرکت مینو زیتون مینودشت از جمله این واحد‌های تولیدی هستند که مشکلات مربوط به آن‌ها توسط دستگاه قضایی استان گلستان مورد بررسی و پیگرد قرار گرفته است.از جمله مسائل و مشکلات مربوط به این شرکت ها، بدهی بانکی، مشکل تامین مواد اولیه، بدهکاری مالیاتی، بدهی به ادارات خدمات رسان و… بوده است که با ورود دستگاه قضایی، اقدام مقتضی به منظور حل هر یک از مشکلات مطروحه انجام شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.