حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 20 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳
شناسه : 15035

روابط عمومی کانون وکلای دادگستری خراسان از برگزاری نشست کمیسیون ماده ۱ قانون کیفیت اخذ پروانه وکالت دادگستری به منظور تعیین ظرفیت آزمون وکالت ۱۴۰۰ خبر داد و تعداد جذب کارآموز وکالت فقط برای استان خراسان رضوی از طریق آزمون وکالت ۱۴۰۰ را ۹۰ نفر اعلام کرد. در این اطلاعیه آمده است: ” پس از […]

پ
پ

روابط عمومی کانون وکلای دادگستری خراسان از برگزاری نشست کمیسیون ماده ۱ قانون کیفیت اخذ پروانه وکالت دادگستری به منظور تعیین ظرفیت آزمون وکالت ۱۴۰۰ خبر داد و تعداد جذب کارآموز وکالت فقط برای استان خراسان رضوی از طریق آزمون وکالت ۱۴۰۰ را ۹۰ نفر اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

” پس از بحث و بررسی نهایتا ظرفیت پذیرش کارآموز وکالت برای حوزه های قضایی استان خراسان رضوی تعداد ۹۰ نفر تعیین گردید.

لازم به ذکر است ظرفیت پذیرش کارآموز در استان‌های خراسان شمالی و جنوبی متعاقبا تعیین و اعلام خواهد گردید.”

در دوره های گذشته، ظرفیت پذیرش کانون وکلای دادگستری خراسان برای هر سه استان شمالی، رضوی و جنوبی به صورت یکجا اعلام می شد که در این دوره با توجه به در شرف تشکیل بودن کانون وکلای دادگستری خراسان شمالی، تعیین ظرفیت به این صورت تفکیکی انجام شده است.

لازم به ذکر است که آزمون وکالت ۱۳۹۹ به علت سه بار تعویق ناشی از شیوع بیماری کرونا هنوز برگزار نشده است و روز جمعه ۲۵ تیرماه ۱۴۰۰ به عنوان زمان برگزاری آن اعلام شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.